Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zeer schoon foto's, kan geen keuze maken want 'k vindt ze alledrie
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik hoop ooit tot zulke resultaten te komen.Scherpte en belichting kunnen me echt wel bekoren.
Compo's vind ik prima , ze balanceren misschien een beetje op het te brave af maar das ook een stijl hé , er niet overgaan.
In foto 1 vind ik trouwens de schaduw van de wimpers een leuk detail.
Twijfel tussen 1 & 3 , de eerste heeft iets " puur en natuurlijk " over zich , de derde is meer klassiek en gelikt.... moeilijke keuze
zelfde mening als d'oracle ,
houding en compos zijn fijn, maar idd die scherpe achtergrond die had beter ni bijgeweest, al kan ik me wel al inbeelden waarom je dit gedaan hebt, vermits die bomen toch wel schoon en fotogeniek zijn ...
het zonlicht, mja ik weet niet of ge daar alleen waard op die moment met haar , en dan word afblokken al wa moeilijker ,
ik had ze alleszinds meer in tegenlicht geplaatst daar, en gaan flitsen ...,
favoriet nr 2,
twee vond ik ook fijn door die wimperschaduw , maar de open ruimte naast haar wringt dan weer tege
Comment