Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anneleen in Zuid-Frankrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anneleen in Zuid-Frankrijk

Fashion / Portrait shoot met Anneleen in Zuid-Frankrijk.

Wat vinden jullie ervan? Welke is jullie favoriet? En waarom?
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

Re: Anneleen in Zuid-Frankrijk

ik ga voor de 3de, eerste 2 zijn wel mooi maar de zon is te fel.
    Chinese vrijwilliger meepakken die de zon afblokt (gedeeltelijk dan)
    Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
    Meer op: www.xindi.be

Comment

de laatste de meest evenwichtigste, wel beetje jammer van de schoenen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

zeer schoon foto's, kan geen keuze maken want 'k vindt ze alledrie
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Favo: nr 3!
          Waarom? Geen idee, ik heb het zo voor liggende/zittende modellen
          Gr,
          Lennert

Comment

Zeker nr°3 en ze had best diep in de lens mogen kijken. De ruimte rechts en achtergrond/decor goed.

Comment

3e wegens mooie compositie, mooie pose, meer contrasterend met de achtergrond en iets mooiere lichtinval op het gelaat ... naar mijn bescheiden mening

cu thursday

Comment

3 voor mij de beste; had wel meer naar de lens laten kijken. Bij zowel 2 en 3 storen de schoenen
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Ook nr 3 hier...

Knap model... idd jammer van de schoenen :-)

grtz

Comment

Ik hoop ooit tot zulke resultaten te komen.Scherpte en belichting kunnen me echt wel bekoren.
                    Compo's vind ik prima , ze balanceren misschien een beetje op het te brave af maar das ook een stijl hé , er niet overgaan.
                    In foto 1 vind ik trouwens de schaduw van de wimpers een leuk detail.
                    Twijfel tussen 1 & 3 , de eerste heeft iets " puur en natuurlijk " over zich , de derde is meer klassiek en gelikt.... moeilijke keuze

Comment

mmm... F13... ik stoor me bij alle drie aan de scherpe achtergrond.

Daardoor worden de foto's veel te druk... met een F4 was je model ook scherp geweest, en had je het beter geisoleerd...

vooral om dat het model eigenlijk geen relatie heeft met de omgeving... Is gewoon aan't poseren.... kon om het even waar zijn...

bij een portret in omgeving waar het model een relatie heeft met die omgeving daar is de achtergrond/omgevings scherpte wel belangrijk...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

zelfde mening als d'oracle ,
                        houding en compos zijn fijn, maar idd die scherpe achtergrond die had beter ni bijgeweest, al kan ik me wel al inbeelden waarom je dit gedaan hebt, vermits die bomen toch wel schoon en fotogeniek zijn ...

het zonlicht, mja ik weet niet of ge daar alleen waard op die moment met haar , en dan word afblokken al wa moeilijker ,

ik had ze alleszinds meer in tegenlicht geplaatst daar, en gaan flitsen ...,

favoriet nr 2,

twee vond ik ook fijn door die wimperschaduw , maar de open ruimte naast haar wringt dan weer tege
                        www.kemizz.com
                        Brand new Blog
                        kemizzdotcomonflickr

Comment

Working...
                        X