Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kathleen in studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kathleen in studio

Mijn 2e poging tot studiofotografie.

1)

2)

3)

Re: Kathleen in studio

nr 2 voor mij.
    groeten FunnyFonny

Comment

Hier ook voorkeur voor nummer 2.
      1 en 3 komen niet echt natuurlijk over.
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Niet slecht hé, vooral 2

Comment

groot kwaliteitsverschil tussen 2 enerzijds en 1 en 3 anderzijds. Nummer 2 dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk bericht
            groot kwaliteitsverschil tussen 2 enerzijds en 1 en 3 anderzijds. Nummer 2 dus.
            Yup.. no2 rocks! Prima plaat.

no1 is een lekker 'foute' pose en no3 lijkt het een beetje op een tangverlichting. Maar voor de tweede keer hoef je je voor dit soort platen helemaal niet te schamen, in tegendeel zelfs
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

De eerste had een interessanter contrast gegeven als de achtergrond wit was. Een zwart kleed op zwarte achtergrond is nogal not-done denk ik, het model verdrinkt in de foto, alhoewel je dat effect hier wat vermijdt door de gekozen lichtinval.

Bij de derde had je volgens mij best de naadlhakken afgedaan, komt nogal onelegant over nu... En de hakken concurerren met het gezicht qua aandachtspunt.

Tweede is inderdaad geen slechte, misschien qua vrouwelijke pose beter beide benen dicht tegen elkaar, ipv nu die zichtbare binnenkant van de dij...

Comment

ook voor de tweede opname.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ook voorkeur voor de tweede door pose en dromerige blik.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    Een zwart kleed op zwarte achtergrond is nogal not-done denk ik, het model verdrinkt in de foto,
                    Dat is een cliché. Als het model zwart gekleed is ga ik zelfs meestal voor zwarte achtergrond en als het model wit gekleed is, ga ik voor witte achtergrond. Maar idd wel gewaagd als startende studio fotograaf. En ik breek graag de regeltjes

Over de fotos :
                    2 is hét he. Mooi mooi.
                    Bij nummer 1 vind ik de verlichting goed. Het model komt nog net los van de achtergrond. Alleen de pose... Een fout die ik ook durf te maken : het model heeft geen onderbenen
                    Nummer 3 : Je hebt er netjes op gelet dat de voeten niet uit het hoofd groeien Verder egale belichting. Netjes, maar ik maak het graag spannender
                    natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                      Dat is een cliché. Als het model zwart gekleed is ga ik zelfs meestal voor zwarte achtergrond en als het model wit gekleed is, ga ik voor witte achtergrond. Maar idd wel gewaagd als startende studio fotograaf. En ik breek graag de regeltjes

Over de fotos :
                      2 is hét he. Mooi mooi.
                      Bij nummer 1 vind ik de verlichting goed. Het model komt nog net los van de achtergrond. Alleen de pose... Een fout die ik ook durf te maken : het model heeft geen onderbenen
                      Nummer 3 : Je hebt er netjes op gelet dat de voeten niet uit het hoofd groeien Verder egale belichting. Netjes, maar ik maak het graag spannender
                      Thx, dit vind ik een goede reactie waar ik wat aan heb
                      Ik vind het nog steeds moeilijk om te fotograferen in een studio
                      Vooral poses, onderwerpen enz...

groetjes
                      Luc

Comment

Hey luc,

Ja mooi hoor, je gaat echt vooruit, hier oo kde voorkeur van 2, mede door het licht.
                        Last edited by Ranon; 8 november 2007, 14:32.
                        Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Hier ook voorkeur voor foto 2
                          Nikon materiaal

Comment

Working...
                          X