Oorspronkelijk geplaatst door Meneer PaddestoelBekijk bericht
groot kwaliteitsverschil tussen 2 enerzijds en 1 en 3 anderzijds. Nummer 2 dus.
Yup.. no2 rocks! Prima plaat.
no1 is een lekker 'foute' pose en no3 lijkt het een beetje op een tangverlichting. Maar voor de tweede keer hoef je je voor dit soort platen helemaal niet te schamen, in tegendeel zelfs
De eerste had een interessanter contrast gegeven als de achtergrond wit was. Een zwart kleed op zwarte achtergrond is nogal not-done denk ik, het model verdrinkt in de foto, alhoewel je dat effect hier wat vermijdt door de gekozen lichtinval.
Bij de derde had je volgens mij best de naadlhakken afgedaan, komt nogal onelegant over nu... En de hakken concurerren met het gezicht qua aandachtspunt.
Tweede is inderdaad geen slechte, misschien qua vrouwelijke pose beter beide benen dicht tegen elkaar, ipv nu die zichtbare binnenkant van de dij...
Een zwart kleed op zwarte achtergrond is nogal not-done denk ik, het model verdrinkt in de foto,
Dat is een cliché. Als het model zwart gekleed is ga ik zelfs meestal voor zwarte achtergrond en als het model wit gekleed is, ga ik voor witte achtergrond. Maar idd wel gewaagd als startende studio fotograaf. En ik breek graag de regeltjes
Over de fotos :
2 is hét he. Mooi mooi.
Bij nummer 1 vind ik de verlichting goed. Het model komt nog net los van de achtergrond. Alleen de pose... Een fout die ik ook durf te maken : het model heeft geen onderbenen
Nummer 3 : Je hebt er netjes op gelet dat de voeten niet uit het hoofd groeien Verder egale belichting. Netjes, maar ik maak het graag spannender
Dat is een cliché. Als het model zwart gekleed is ga ik zelfs meestal voor zwarte achtergrond en als het model wit gekleed is, ga ik voor witte achtergrond. Maar idd wel gewaagd als startende studio fotograaf. En ik breek graag de regeltjes
Over de fotos :
2 is hét he. Mooi mooi.
Bij nummer 1 vind ik de verlichting goed. Het model komt nog net los van de achtergrond. Alleen de pose... Een fout die ik ook durf te maken : het model heeft geen onderbenen
Nummer 3 : Je hebt er netjes op gelet dat de voeten niet uit het hoofd groeien Verder egale belichting. Netjes, maar ik maak het graag spannender
Thx, dit vind ik een goede reactie waar ik wat aan heb
Ik vind het nog steeds moeilijk om te fotograferen in een studio
Vooral poses, onderwerpen enz...
Comment