Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zoontje met de hond
Collapse
X
-
-
Re: Zoontje met de hond
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtJe kiest hier duidelijk voor de hond (prominent aanwezig en verdringt je zoontje in de achtergrond) en daarom vind ik hem niet geslaagd.
Hier spreekt wel het hart.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtJe kiest hier duidelijk voor de hond (prominent aanwezig en verdringt je zoontje in de achtergrond) en daarom vind ik hem niet geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Je eerste beeld met de hond is prachtig, maar ik heb me even laten gaan en ik zou het zo uitvoeren
zoals je zelf in de quote plaatste, ik verwijder hier de URL om de leesbaarheid te bevorderen.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
De basisfoto's zijn slordig, teveel ongewenste infomatie die je afleiden van het doel.
De versie van Jeff scoort al meteen een stuk beter.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtDe basisfoto's zijn slordig, teveel ongewenste infomatie die je afleiden van het doel.
De versie van Jeff scoort al meteen een stuk beter.
Helemaal mee eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtJe eerste beeld met de hond is prachtig, maar ik heb me even laten gaan en ik zou het zo uitvoeren.
MVG, Jeff
Comment
-
Het is inderdaad maar hoe je het bekijkt, gezien de compo moet ik je gelijk geven, maar de aangezien de gedachte erachter weer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door century Bekijk berichtbedankt voor uw reactie
Het is inderdaad maar hoe je het bekijkt, gezien de compo moet ik je gelijk geven, maar de aangezien de gedachte erachter weer niet.
Let er echter niet te erg op... ik heb iets met (tegen) honden .
Comment
-
Dit is een sprekend voorbeeld van hoe je een slecht belichte, verkeerd gacadreerde, banale foto (bovendien vol vlekken en onvolkomenheden) waar niemand naar zou omkijken - behalve de maker en zijn omgeving natuurlijk - tot een klein kunstwerkje kunt omtoveren waar je blijft naar kijken. Dat vergt natuurlijk wat tijd en moeite en... een fotografenoog. Blijkbaar is het tegenwoordig te veel gevraagd om eens met dat oog te kijken VOOR er wordt gepost... Het tweede beeld is er één van dertien in een dozijn, al blijft iedere opname van je spruit natuurlijk uniek. Als je de maker van de spruit en de foto bent. Niet voor bezoekers van een fotoforum.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtDit is een sprekend voorbeeld van hoe je een slecht belichte, verkeerd gacadreerde, banale foto (bovendien vol vlekken en onvolkomenheden) waar niemand naar zou omkijken - behalve de maker en zijn omgeving natuurlijk - tot een klein kunstwerkje kunt omtoveren waar je blijft naar kijken. Dat vergt natuurlijk wat tijd en moeite en... een fotografenoog. Blijkbaar is het tegenwoordig te veel gevraagd om eens met dat oog te kijken VOOR er wordt gepost... Het tweede beeld is er één van dertien in een dozijn, al blijft iedere opname van je spruit natuurlijk uniek. Als je de maker van de spruit en de foto bent. Niet voor bezoekers van een fotoforum.
Je hebt gelijk, maar Jeff is het bewijs dat er toch iets van te maken valt
Valt ook nog heeeel veel te leren voor mij. En achteraf gezien had ik het niet in showcase moeten posten. Mijn excuus.
Groeten Marc
Comment
-
't Is naturlijk hoe dat je het bekijkt he . . . de bewerkte foto is inderdaad stukken beter . . . maar toen ik de foto de eerste keer zag kwam bij direct dit gevoel naar voor : hier waak IK over!
De 2 de is inderdaad voor de familie maar als de TS hem hier wil posten, is er geen enkele regel die hem dat verbiedt . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door century Bekijk berichtBedankt voor je eerlijke reactie
Je hebt gelijk, maar Jeff is het bewijs dat er toch iets van te maken valt
Valt ook nog heeeel veel te leren voor mij. En achteraf gezien had ik het niet in showcase moeten posten. Mijn excuus.
Groeten Marc
Het kan nog beter, volgens mij. Als je een deel van het hondenoor er af snijdt en er een landscape-foto van maakt, wint het geheel nog aan kracht.
Probeer het maar eens. Overigens: geen excuses nodig, mag ik je adviseren gewoon de volgende keer eens wat intenser en langer naar je beelden te kijken en eens uit te proberen wat je er allemaal aan zou kunnen verbeteren. Zo beleef je niet alleen plezier aan de opname, maar ook aan het creatieve proces achteraf. Double fun!
Comment
Comment