Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie tinten en het model is telkens goed belicht. Eén dingetje stoort me... je brengt heel veel diepte in de foto's door de weg naast het model nadrukkelijk aanwezig te laten zijn. Er is geen betrokkenheid tussen de weg en het model, dat telkens uit de foto wegkijkt, en de weg komt zo prominent in de compo terug, dat hij eigenlijk de aandacht van het model wegtrekt.
Last edited by FestinaLente; 1 november 2007, 07:37.
sluit me aan bij de vorige bemerking, hoewel al bij al vind ik het wel mooie foto's, de blik echter, vooral in de eerste foto, vind ik niet zo geslaagd. groeten, odul
@ Bouk: Ik had er wel degelijk zin in hoor! Er zijn ook foto's waarop ik lach, maar die waren kwalitatief niet echt goed, dacht ik (@ Bart: verbeter me indien nodig!)...
@ Bouk: Ik had er wel degelijk zin in hoor! Er zijn ook foto's waarop ik lach, maar die waren kwalitatief niet echt goed, dacht ik (@ Bart: verbeter me indien nodig!)...
Comment