Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tinypic heeft blijkbaar voorkeur voor bepaalde providers/computers/...
Wreed ambetant. Want soms lukt het dan toch. Ik heb in het verleden nog een moeilijke periode gehad met tinypic, en dat is toen rechtgezet door hen, maar het was toen anders... Indien het zo blijft zet ik ze tijdelijk op mijn webspace...
dank u dank u ... kan hem ondertussen gewoon zien ...
superleuk idee ... naar mijn gevoel mag de positie van haar linkerbeen/voet ietje meer parrallel met de andere voet ... zo zie je wat minder zool en meer hak
Ik ga toch moeten overstag gaan zeker ?
Nee, een snapshot is dat zeker niet, wees maar gerust
Lol.. hoef echt niet hoor, maar zelf vind ik het zo zonde
Als ik zo'n plaatje als dit had weten te schieten had ik een gat in de lucht gesprongen en daar de nodige uurtjes nabewerking aan besteedt.
Maar ieder zijn/haar ding hoor Nat.
Uurtjes
Ik weet, een dag heeft 24 uur, maar ik wil er daarvan ook nog een stuk of 7 om te slapen
Nu deze foto verdient wel eens aandacht, want hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik ervan overtuigd ben. Ik zet hem in de map "FotosTeBewerkenAlsIkInPensionBen". Maar gepensioneerden hebben ook al niet veel tijd zie ik....
En shoppen is zeker niet tegen mijn principe, verre van. Ik sta vol bewondering voor het geleverde werk van velen. Alleen probeer ik het "ineens" goed in de camera te hebben. Een model zonder visagie komt bij mij niet voor mijn lens. Visagie is 45 min werk, én geeft heel wat meer "diepte" aan fotos. Om diezelfde visagie via fotoshop te krijgen....
Merciekes allemaal voor de complimenten.
Ik zou het je zeker aanraden, Nat.
Je bent een geboren studio fotograaf, je speelt met lightroom dus PS zal ook geen probleem zijn.
Visagie doet veel, belichting ook, maar bepaalde zaken heb je gewoon niet tot in de details in de hand en daar kan PS het verschil maken. Neem nu die zool, die adertjes, ... that where PS comes in.
Gebruik het om die speciale foto nog nét wat beter te maken en tot in de puntjes af te werken.
Comment