Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fashion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fashion

Mijn kijk op modefotografie :-)

Met dank aan model Debbie

Re: Fashion

Sorry, kan effe niet volgen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Bij modefotografie heb ik toch het gedacht dat je héél het kledingstuk moet laten zien, of toch voor het grootste stuk..
      Of gaat het hier over de ringen?
      Ze springen er toch niet echt uit..
      Groetjes,
      Lennert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        Bij modefotografie heb ik toch het gedacht dat je héél het kledingstuk moet laten zien, of toch voor het grootste stuk..
        Vandaar dat het gaat om mijn kijk hé, ik weet wel dat het geen conventionele aanpak is (en dat opdrachtgevers er waarschijnlijk ook niet wild voor zullen lopen omdat voor hen de artistieke waarde ondergeschikt blijft aan het representatieve). Ik wou eens weten of ik gewoon aan het doordraaien ben of jullie dit ook mooi vinden.

Comment

Je bent aant doordraaien..
          Neenee het is gewoon niet mijn ding
          Groetjes,
          Lennert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jantjen Bekijk bericht
            Ik wou eens weten of ik gewoon aan het doordraaien ben of jullie dit ook mooi vinden.
            Allez, enkel omdat je zelf de keuzemogelijkheden aangeeft: je bent aan het doordraaien

Wil je kledij dan echt op die manier als fashionfotografie benaderen, zorg dan tenminste voor kreukvrije exemplaren. Fashionfotografie dient ertoe een bepaald kledingstuk of kledinglijn te doen verkopen. Ik kan me niet voorstellen dat men na het zien van deze foto's meteen naar de winkel holt

Mvg,

Comment

't zijn wel mooie knopen
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Ik hoop dat je dan bij je versie van portretfotografie niet enkel een neus zal posten

Ondanks die kreuken vind ik die tweede iets hebben.
                www.fotofolio.be

Comment

ik denk dat jullie allemaal eens een Ellegirl moeten openslaan.
                  uw ogen gaan deruitvallen van verbazing.
                  vaak worden op de linkerpagina details geplaats en dan op de rechterpagina het geheel.

Mooie foto's, al kan ik niet zeggen naar welke mijn voorkeur uitgaat
                  http://www.flickr.com/photos/sarahhermans/
                  http://www.sarahhermans.com

Comment

Zeker WEL mijn ding !!! Knap werk !
                    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SAAR Bekijk bericht
                      vaak worden op de linkerpagina details geplaats en dan op de rechterpagina het geheel.
                      Uiteraard, in combinatie als geheel, zoals je zelf zegt
                      Maar dan wel met veel meer oog voor detail. Of zag je in Ellegirl al vaker gekreukte rokken staan...?

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SAAR Bekijk bericht

Mooie foto's, al kan ik niet zeggen naar welke mijn voorkeur uitgaat
                        Ik lees alleen de Joepie

Comment

Kan mij wel smaken ze !!! Blijf zo verder experimenteren, Eens iets anders dan in de boekskes !! Dit is jou kijk jou gevoel, doet mij kijken en nadenken van wat komt er na en voor je uitsneede, Veel leuker dan dat je direct alles in mijn gezichts veld ging gesmeten hebben. Kvin deze echt wel leuk

Comment

Bedankt voor de reacties! De kreuken in de kleurenfoto zijn er trouwens inderdaad over, daar had ik nog niet op gelet, maar nu storen ze mij ook.
                            Blij dat er ook mensen zijn die mijn invalshoek wel kunnen smaken :-)

Comment

omdat ik deze vorm van fotografie niet begrijp en omdat ik respect heb voor alle vormen van kunst, ook deze die ik niet begrijp, heb ik met aandacht alle reacties gelezen en ik stelde vast dat ik meer kan genieten van de reacties dan van de foto's, maar nogmaals, dat ligt aan mij. het verheugt met te lezen dat er toch mensen zijn die dit kunnen smaken. groeten, odul
                              gegroet, Ludo

Comment

Working...
                              X