Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
'k zou je als gouden raad het volgende kunnen meegeven:
Bekijk eens zer goed foto's die uithangen in kapsalons. Dan zal je merken wat het verschil is met die en met jouw foto's. Hier zie ik veel te veel zaken die afleiden en zorgen dat het kapsel niet de hoofdaandacht krijgt. Storende kledij, slordige juwelen, overstraling in de belichting, ...enz
Dus, voor goede kapselfoto's zorg je best dat je model de schouders ontbloot heeft, zorg je voor een perfecte belichting van het kapsel, zorg je voor een sublieme visagie waardor het model mooier lijkt te ogen en dit door het kapsel komt. Je probeert tenslotte een kapsel te verkopen, niet? Althans, dat zou toch de bedoeling moeten zijn, iets wat ik nu totaal mis.
Voor mij dus niet meer dan zeer simpele portretjes, allesbehalve bruikbaar als commercieel middel in een kapsalon!
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
'k zou je als gouden raad het volgende kunnen meegeven:
Bekijk eens zer goed foto's die uithangen in kapsalons. Dan zal je merken wat het verschil is met die en met jouw foto's. Hier zie ik veel te veel zaken die afleiden en zorgen dat het kapsel niet de hoofdaandacht krijgt. Storende kledij, slordige juwelen, overstraling in de belichting, ...enz
Dus, voor goede kapselfoto's zorg je best dat je model de schouders ontbloot heeft, zorg je voor een perfecte belichting van het kapsel, zorg je voor een sublieme visagie waardor het model mooier lijkt te ogen en dit door het kapsel komt. Je probeert tenslotte een kapsel te verkopen, niet? Althans, dat zou toch de bedoeling moeten zijn, iets wat ik nu totaal mis.
Voor mij dus niet meer dan zeer simpele portretjes, allesbehalve bruikbaar als commercieel middel in een kapsalon!
Mvg,
Bedankt voor de tips, zelf heb ik niet de keuze gehad over de modellen en de kledij (juwelen), ik heb dankbaar gebruik gemaakt van een vriend, zijn studio.
Comment