Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AlbertoooOOOo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AlbertoooOOOo

Neen, 't was een vrouwelijke kapper
    Onlangs me gewaagd aan een shoot voor een kapsalon........

alle 3 = 1/125 - f11 - ISO 100

Opbouwende tips, welkom!

Re: AlbertoooOOOo

om in de salon op te hangen, zou ik voor de tweede gaan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'k zou je als gouden raad het volgende kunnen meegeven:
      Bekijk eens zer goed foto's die uithangen in kapsalons. Dan zal je merken wat het verschil is met die en met jouw foto's. Hier zie ik veel te veel zaken die afleiden en zorgen dat het kapsel niet de hoofdaandacht krijgt. Storende kledij, slordige juwelen, overstraling in de belichting, ...enz

Dus, voor goede kapselfoto's zorg je best dat je model de schouders ontbloot heeft, zorg je voor een perfecte belichting van het kapsel, zorg je voor een sublieme visagie waardor het model mooier lijkt te ogen en dit door het kapsel komt. Je probeert tenslotte een kapsel te verkopen, niet? Althans, dat zou toch de bedoeling moeten zijn, iets wat ik nu totaal mis.

Voor mij dus niet meer dan zeer simpele portretjes, allesbehalve bruikbaar als commercieel middel in een kapsalon!

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        'k zou je als gouden raad het volgende kunnen meegeven:
        Bekijk eens zer goed foto's die uithangen in kapsalons. Dan zal je merken wat het verschil is met die en met jouw foto's. Hier zie ik veel te veel zaken die afleiden en zorgen dat het kapsel niet de hoofdaandacht krijgt. Storende kledij, slordige juwelen, overstraling in de belichting, ...enz

Dus, voor goede kapselfoto's zorg je best dat je model de schouders ontbloot heeft, zorg je voor een perfecte belichting van het kapsel, zorg je voor een sublieme visagie waardor het model mooier lijkt te ogen en dit door het kapsel komt. Je probeert tenslotte een kapsel te verkopen, niet? Althans, dat zou toch de bedoeling moeten zijn, iets wat ik nu totaal mis.

Voor mij dus niet meer dan zeer simpele portretjes, allesbehalve bruikbaar als commercieel middel in een kapsalon!

Mvg,
        Bedankt voor de tips, zelf heb ik niet de keuze gehad over de modellen en de kledij (juwelen), ik heb dankbaar gebruik gemaakt van een vriend, zijn studio.

mvg
        Peter.

Comment

Working...
        X