Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merfest... Humo's Rock Rally deelnemer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Merfest... Humo's Rock Rally deelnemer

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Re: Merfest... Humo's Rock Rally deelnemer

Foto's zijn cool en ongedwongen,maar ook futloos .
    Laat tenminste één persoon fungeren als contrastpunt (de kers op de taart)
    zodat de groep een gezicht krijgt.
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
      Foto's zijn cool en ongedwongen,maar ook futloos .
      Laat tenminste één persoon fungeren als contrastpunt (de kers op de taart)
      zodat de groep een gezicht krijgt.
      makkelijke comment... Dacht... een kenner! eens kijken hoe die het doet! Maar tot mijn spijt heb ik geen enkele foto gevonden op BD die jij gepost heb...

de beste schippers...

graag wist welke jullie best vinden... d'r moet maar één op het CD hoesje...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik lees op je Flickr account dat deze groep een punkband is.... als coverfoto's stralen deze dat niet uit, ondanks de lovende comments op je account....

Ik zou zeggen, probeer opnieuw and go wild, tegen alle fotografische regeltjes in en maak het spannend.
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
          Ik zou zeggen, probeer opnieuw and go wild, tegen alle fotografische regeltjes in en maak het spannend.

mmm... punk in muziek, betekent nog niet dat ze punk in gedrag zijn hoor... 't is een label... maar zoiets wilds krijg ik er dit jaar nog niet uit ;-) zijn ze nog te bedeesd voor, zoals je ook op de foto's ziet... zo zijn ze echt!

Comment

't Gaat niet over de muziekstijl, maar deze foto's missen ietwat punch.
            Het kan misschien de bedoeling zijn, maar de band staat er "onverschillig" bij, TE onverschillig. Op deze manier is niemand geïnteresseerd om de foto's te bekijken.
            Ofwel vang je dit op door één centraal punt, zoals "robert." suggereerde, ofwel laat je ze alle vijf hetzelfde doen of minstens dezelfde richting vanuit verschillende ooghoeken kijken. Er is hoe dan ook geen aandachtspunt, in de drie foto's, waardoor ze onverschillig en futloos overkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht

de beste schippers...
              ..is eveneens een ietwat makkelijke reply Je hoeft geen wijnboer te zijn om iets van wijnen af te kennen hè. Robert heeft idd een punt, was ook m'n eerste gedacht. Neemt niet weg dat ik nr 1 zeker de beste vind voor op 't hoesje
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                de beste schippers...
                Sorry... ik zal mij voortaan eveneens van welgemeend commentaar onthouden.

Comment

Sorry... ik zal mij voortaan eveneens van welgemeend commentaar onthouden.
                  Waarom zou je???????

't is een label...
                  je geeft het antwoord zelf al.....aan jou (als fotograaf) om de gimmick om te zetten in een statement....
                  Last edited by Godi; 3 november 2007, 04:54.
                  Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Hmmmm.... Ik vind het een beetje vreemd om te stellen dat iemand niet echt recht heeft om zijn mening te uiten wanneer hij of zij zelf geen foto's online heeft staan.

Ik ben zelf geen concert of bandfotograaf, dus ik weet niet of ik het mag zeggen, hihi, maar ik zou aanraden om eens naar het werk van Andram www.andram.be of Cindy te gaan kijken www.pbase.com/cindyphotography. Kan misschien inspirerend zijn voor een volgende bandshoot...
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

oei oei... ik heb hier duidelijk op zere tenen getrapt...
                      haha, voelde mij zelf ook even platgetrapt... ik beken

alle raad is heel interessant en ik ga ze zeker eens uitproberen als ik foto's neem van een groep die dat ook leuk vindt.

Deze groep vond dit type foto's en shoot tof en het resultaat staat al op een hoesje.

bedankt voor jullie feedback!

Comment

Als ik op je flick'r pagina's zie welke indringende portretten je soms maakt, dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er bij deze opnamesessie geen echt close contact is geweest met de groep. De 'chemistry' likjt me er niet te zijn, en daarom blijft het nogal mak. Misschien gewoon een te korte sessie? Bij mij duurt het bij dit soort opnamen wel een uurtje of zo voor iedereen 'los' is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                          Misschien gewoon een te korte sessie?
                          dat heb je goed gezien, was een korte sessie! gebeurde tijdens de opname in de studio, even naar buiten om enkele foto's te nemen... Meer zat er op dat moment niet in. Ben wel een half uurtje met de bandleden in de studio geweest en daar wat foto's genomen, en je hebt gelijk, op zo'n korte tijd kan je dergelijke connectie niet maken... resultaat is wel dat de bandleden reeds tevreden waren van het resultaat (was eerste keer) en dus volgende keer kunnen we een stapje verder...

Comment

't is niet eerlijk, ik weet het. Maar bij de twee laatste foto's steekt het me zéér hard tegen dat het zo hard opvalt hoe klein dat meisje is in vergelijking met die jongens. De eerste foto vind ik daarom ook zeer geslaagd, 't valt dara helemaal niet zo hard op da ze wat kleiner is.

Voor de rest, mooie foto's!
                            don't play leapfrog with unicorns

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natalie. Bekijk bericht
                              bij de twee laatste foto's steekt het me zéér hard tegen dat het zo hard opvalt hoe klein dat meisje is in vergelijking met die jongens.
                              haha, ze is klein maar dapper!! :-) ze laat zich niet doen hoor!

Comment

Working...
                              X