Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wat weinig contrast wordt her en der aangehaald: terecht? Mocht het terecht zijn, zit en alleszins duidelijk inhoudelijk contrast in, meer bepaald het jonge knaapje in contrast met de aftandse piano, duidelijk te merken aan de afgebrokkelde ivoren toetsen en de afgebladderde verf van het kader. Daarenboven 'speelt' het jongetje, met een hoge kinderstem, de allerdiepste bastonen. Dit is geen fotografische beoordeling, maar inhoudelijk vind ik dit absolute top. Dat bepaalt toch mede de kwaliteit van een goede foto, denk ik, groeten, odul
toch te donker voor mij, en bij de omzetting naar Z/W is er nog een pak lichtinformatie verloren gegaan, details die wegvallen in het zwart. Voor de rest wel een mooi beeld.
Comment