Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-All along the watchtower....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -All along the watchtower....

All along the watchtower,...remember the song?

So,...watch out!...grtz, Daniel

Re: -All along the watchtower....

Scuse me while I kiss the sky!

Comment

Nou ..., ik kan mij voorstellen dat bij het zien van deze foto een paar 'wachttorens' ontwaken.

Die overbelichte onderarm en die ketting storen mij.
      Anders was dit, naar mijn bescheiden mening, een geslaagde foto geweest van een mooie vrouw 'in volle glorie'.

Ieder zijn meug.

'Watchtower' associeer ik met ofwél Bob Dylan, ofwél een opdringerige sekte. Het verband met Bob snap ik dus niet.
      Last edited by Jos Vanhengel; 2 november 2007, 03:10.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

jammer van die ketting.
        hoort hier geen plusje bij!!.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi hoe de ruimte benut wordt om een kader te creëren. Die ketting, tja, misschien stoort ze omdat ze een hard element is bij deze prachtige zachte omzetting...
          De foto zou misschien nog sterker zijn, mocht de kubus gesloten zijn (of lijken, want dat zal niet mogelijk zijn met het licht) achteraan, waardoor je nog meer een bevangen gevoel hebt.
          Fraai plaatje in zijn geheel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Nou ..., ik kan mij voorstellen dat bij het zien van deze foto een paar 'wachttorens' ontwaken.

Die overbelichte onderarm en die ketting storen mij.
            Anders was dit, naar mijn bescheiden mening, een geslaagde foto geweest van een mooie vrouw 'in volle glorie'.

Ieder zijn meug.

'Watchtower' associeer ik met ofwél Bob Dylan, ofwél een opdringerige sekte. Het verband met Bob snap ik dus niet.
            Ik vermoed dat het iets te zien heeft met 'there must be some kind a way out of here': de eerste zin van 't lied 'all along the watchtower
            ...iter est meta

Comment

peggy is een mooi model hoor... maar ik zou ze niet vastketenen...

de kleurtonen bevallen me wel!
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
              X