Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zonder afbreuk te willen doen aan de fototechnische kwaliteiten ... ik vind je idee niet bijster geslaagd. Enerzijds vind ik een (modellen)shoot op een Belgische (of andere) Militaire Begraafplaats 'over de schreef gaan' (zonder te willen dramatiseren). En anderzijds past de titel geenszins bij het onderwerp. Foto's kunnen mij om die reden niet bekoren.
eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED
zeker rond deze periode stel ik mij de vraag bij het nodige respect. Als je dan toch al een kerkhof wil fotograferen rond allerheiligen stel je de aandacht beter op de graven zelf (en hun verhalen).
Das mijn gevoel over dit onderwerp, over de fotografische kwaliteit zeg ik niets wegens te weinig/geen ervaring.
zeker rond deze periode stel ik mij de vraag bij het nodige respect. Als je dan toch al een kerkhof wil fotograferen rond allerheiligen stel je de aandacht beter op de graven zelf (en hun verhalen).
Das mijn gevoel over dit onderwerp, over de fotografische kwaliteit zeg ik niets wegens te weinig/geen ervaring.
Koen, ik denk dat je de modellenfoto's die enige tijd geleden gemaakt werden op kerkhoven en op bepaalde "sites" werden bejubbeld hebt gemist ;
Jammer , anders had je het verschil kunnen zien tussen een foto "met" en eentje "zonder" respect.
Denk niet dat er in deze beelden sprake kan zijn van gemis aan respect..
Koen, ik denk dat je de modellenfoto's die enige tijd geleden gemaakt werden op kerkhoven en op bepaalde "sites" werden bejubbeld hebt gemist ;
Jammer , anders had je het verschil kunnen zien tussen een foto "met" en eentje "zonder" respect.
Denk niet dat er in deze beelden sprake kan zijn van gemis aan respect..
...Dit horende ben ik blij dat ik de vorige foto's niet gezien heb. Waarschijnlijk zullen die mijn mening beïnvloed hebben in die mate dat ik deze foto's beter zou vinden. Nu kan ik onbevangen oordelen, en blijf bij mijn mening dat dit niet correct is.
Los daarvan was ik van de vorige reeks misschien helemaal misselijk geworden en zie ik in deze foto's nog wel een mooi beeld...
Perceptie... 't Is natuurlijk allemaal perceptie hé.
(btw, 't model mag ook wel eens op mijn graf komen leunen zenne! )
Last edited by Koen...; 2 november 2007, 12:54.
Reden: grappige noot
had een model van een jaar of 80 wel passend geweest!!
vind het op deze manier respectvol genoeg gedaan hoor.
grt,bouk.(sorry beetje off topic misschien)
had een model van een jaar of 80 wel passend geweest!!
vind het op deze manier respectvol genoeg gedaan hoor.
grt,bouk.(sorry beetje off topic misschien)
Volgens mij had dat evenmin passend geweest... Alle zaken die het zwaartepunt van de graven wegnemen lijken mij (deze periode van 't jaar) ongepast.
De eerste is mooi(mischein mooier geweest in kleur als tweede), alleen de pose bij de tweede.Het lijkt wel alsof ze fashionshoot doet bij een graf, een beetje verdietig blikje had misschien een beter foto geleverd.
Comment