Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door jansegers ivoBekijk bericht
he tof forum... bepaalde woorden kan je hier niet gebruiken.. zijn nu **** geworden hahaha..
Ja da wist ik al langer, zal waarschijnlijk aan mijn taalgebruik liggen dat ik, al is meer sterrekes zie dan een ander !
Maar al bij al, ga ik het beeld verwijderen op 30 november en dan is het gedaan met kijken naar de " Tongkus van een minderjarige "
Waarom, Wel .... omdat het welletjes is geweest, ik heb op 1 maand meer bezoekers gehad, dan op 10 jaar op een fotosalon.
Met een teder banaal beeld van een huisdier en zijn baasje, maar voorzien van een titel die iedereen bij wijze van spreken uit zijn kot gelokt heeft.
Persoonlijk vind ik dat ik veel betere beelden gepost heb in het verleden, die daarom niet de aandacht kregen die ze verdienden.
Het was een leerzaam iets, het resultaat is dat ik zelden of nooit nog iets ga posten, op dit forum. (En ook op andere fora) Ik ga me terugtrekken (ook al is dit uit de mode) en me bezighouden met een soort van fotografie die hier niet thuishoort. Die jullie waarschijnlijk allemaal dolgraag zouden zien, maar die regels van BD overstijgt en daarom te bekijken zal zijn in een zeer select kader, gelegen in het hartje Antwerpen.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Met een teder banaal beeld van een huisdier en zijn baasje, maar voorzien van een titel die iedereen bij wijze van spreken uit zijn kot gelokt heeft.
Persoonlijk vind ik dat ik veel betere beelden gepost heb in het verleden, die daarom niet de aandacht kregen die ze verdienden.
Het was een leerzaam iets, het resultaat is dat ik zelden of nooit nog iets ga posten, op dit forum. (En ook op andere fora) Ik ga me terugtrekken (ook al is dit uit de mode) en me bezighouden met een soort van fotografie die hier niet thuishoort. Die jullie waarschijnlijk allemaal dolgraag zouden zien, maar die regels van BD overstijgt en daarom te bekijken zal zijn in een zeer select kader, gelegen in het hartje Antwerpen.
Uw conclusie is juist maar was zeker voorspelbaar, het gevolg... tja, daar beslis je zelf over. Maar was je het zelf niet die de foto en de titel plaatste ? Hier gaat het verhaal van de pot en de ketel toch een beetje op...
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Uw conclusie is juist maar was zeker voorspelbaar, het gevolg... tja, daar beslis je zelf over. Maar was je het zelf niet die de foto en de titel plaatste ? Hier gaat het verhaal van de pot en de ketel toch een beetje op...
Het zou pas erg zijn als anderen beelden konden plaatsen en van een titel voorzien in mijn naam. Al bij al erg leerzaam topic geweest.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ja da wist ik al langer, zal waarschijnlijk aan mijn taalgebruik liggen dat ik, al is meer sterrekes zie dan een ander !
Maar al bij al, ga ik het beeld verwijderen op 30 november en dan is het gedaan met kijken naar de " Tongkus van een minderjarige "
Waarom, Wel .... omdat het welletjes is geweest, ik heb op 1 maand meer bezoekers gehad, dan op 10 jaar op een fotosalon.
MVG, Jeff
Ben hier niet helemaal mee eens, bij mij deed de titel net vermoeden dat er wat "achter" zat (en ik doel niet op de anus waar al die beesten zitten hé )
Ach volgens mij krijgen veel posters en hun foto's de verdiende aandacht, of laat ons zeggen het uiten door middel van een comment, niet omdat er een te groot aanbod is. Ik vind dat er zelfs héél veel veranderd is op die twee jaartjes dat ik hier vertoef Het posten neemt gewoon te snel toe en dan gaat men over tot "schoon" "woow" "leuk".... ach je weet wel wat ik bedoel. Maar door deze korte commentaren geef je wel blijk van bestaan aan de poster En dat is wat ik ook probeer.
Nu zegt men aan de ene kant dat die korte comments niet "echt" zijn, niet onderbouwd of wat dan ook, maar schrijf aan de andere kant bij elke foto maar eens een opstel
En als ik dan toch iets mag zeggen Jef (als ik zo vrij mag zijn) , een comment als "voor den album of vuilbak" is nu niet direkt bemoedigend (al soms wel begrijpbaar), maar... begrijp je ?
En als ik dan toch iets mag zeggen Jef (als ik zo vrij mag zijn) , een comment als "voor den album of vuilbak" is nu niet direkt bemoedigend (al soms wel begrijpbaar), maar... begrijp je ?
Zolang het maar begrijpelijk is heeft het zijn nut, OK kan misschien wat hard aankomen, maar ze zullen wel voelen dat er iets mis mee is .
MVG, Jeff
...
Liever een duidelijk antwoord. Is in elk geval veel beter dan een onterecht positieve reactie. Sommige geposte foto's zijn echt wel duidelijk ondermaats, zelfs voor beginners.
Aangezien de TS zijn foto heeft verwijderd wordt hier een slotje op gezet . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment