Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met een rood hoedje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Met een rood hoedje

Model: Carlies
    Visa: InYourFace
    Styling: Fleur Donkerlo
    Knopjes: Moi

Last edited by MadMax; 24 oktober 2007, 16:54. Reden: [edit. Vond de titel niet passen]
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Het rode hoedje

de laatste de voorkeur, bij de tweede wat minder detail.
    eerste het hoedje(het onderwerp) te veel tegen het plafond.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      de laatste de voorkeur, bij de tweede wat minder detail.
      eerste het hoedje(het onderwerp) te veel tegen het plafond.
      grt,bouk.
      thnx..

Maar eh.. bij de 2e wat minder detail? Prima detail hier hoor.

Over crops ga ik niet meer in discussie
      Hoi folks.. Dit is een vraag waar ik al langere tijd mee worstel. Je ziet een reactie op een topic verschijnen, goed of minder goed, en daarna zie je vaak dat mensen de inhoud 'overnemen'. Uiteraard doe ik dit ook als ik het er mee eens ben hahahaha. Maar nu waar het werkelijk om gaat: Wat je vaak hoort op dit, en

Maar ik waardeer uw mening en neem het altijd in overweging.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Ok, hij staat bééldig in dit wondermooi plaatje (dat overigens weergaloos professioneel knap uitgelicht is ), de MU is er lekker op aangepast , maar ik blijf het een lelijk hoedje vinden dat overigens precies niet écht goed paste op het kapsel (kan ook liggen aan het feit dat ik allergisch ben voor rood ;-).

Nice work anyway
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Ik vind plaatje 2 ook iets minder,de rest is zoals altijd goed Max

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
            Ok, hij staat bééldig in dit wondermooi plaatje (dat overigens weergaloos professioneel knap uitgelicht is ), de MU is er lekker op aangepast , maar ik blijf het een lelijk hoedje vinden dat overigens precies niet écht goed paste op het kapsel (kan ook liggen aan het feit dat ik allergisch ben voor rood ;-).

Nice work anyway
            LMAO.. das tenminste een eerlijke mening hahaha.

Tja.. bij (high)fashion en een styliste heb je het niet altijd voor het zeggen en vallen de smaken soms HEEL erg uiteen.

Ik vond de styling juist super (geheel naar wens van 4 partijen) tuttig en niet allerdaags. Was n.a.v. een semi-klassieke shoot uit het boek 'Jewels and Watches'.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

1° plaat, lelijke zwarte lijn rond hand
              3° plaat, grijze halo rond heel het lichaam

-> toch een beetje beter shoppen zou ik zegge
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

@perrush:

no1 weird. Zit ook op origineel. Is dus geen fotosoep, maar wel goed gezien. Heb streepje even weggehaald
                no2 ook weird. Ik zie het niet, maar het kan zijn dat jij een betere monitor hebt. Als dat zo is, is het natuurlijk de blurlaag. Ben er nog eens langs gegaan. Zou dan nu weg moeten zijn?

Thnx voor het scherpe oog.

[off topic@Perrush]
                Nog 10 cent van de opslag verwijderd
                [/off topic]
                Last edited by MadMax; 24 oktober 2007, 16:30.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht

Nice work anyway
                  Het is de bedoeling (denk ik althans) dat alle aandacht van de kijker naar het gezicht van de model gaat.De rode lipstift en de rode hoed zorgen voor deze job ik vind het mooi...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                    Het is de bedoeling (denk ik althans) dat alle aandacht van de kijker naar het gezicht van de model gaat.De rode lipstift en de rode hoed zorgen voor deze job ik vind het mooi...
                    hmm... dit is een punt waar ik zelf nog niet helemaal uit ben en met andere mensen uit de modewereld nog over aan het brainstormen ben.

Als fotograaf en liefhebber van poppetjes en beautykoppies geef ik je gelijk.

Maar hoe denkt een modefotograaf, maar voornamelijk de kledingfabrikant hier over als het voor hun bedoeld was?
                    Dit was voor mij de eerste keer met een styliste (die trouwens werkt voor de mannenafdeling van de Penthouse) en haar portfolio voor dames wil uitbreiden.
                    Gaat het om de kleding of om het gezicht?
                    Insteek was fashion, semi-klassiek enz. (heb bij deze shoot het model ook 95% van de gevallen weg laten kijken hoewel dit ook niet altijd hoeft.)

m.a.w ik ben er ook nog niet uit
                    Last edited by MadMax; 24 oktober 2007, 16:46.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Het is best raar max, maar ik denk dat wij vrouwen graag kleding willen dragen van een vrouw met een mooie koppie haha.

De kleding is klassiek en somber.Het imago van klassiekkleding is vaak saai en over de tijd.Als ze wat zachter makeup op had en een minder opvallend hoedje, dan was haar aanwezigheid onopvallend.Door een opvallend gezicht merken mensen dat klassieke kleding ook chic en mooi kunnen zijn die niet door oma's maar jong en frisse beautykoppies gedragen wordt lol(?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                        Het is best raar max, maar ik denk dat wij vrouwen graag kleding willen dragen van een vrouw met een mooie koppie haha.

De kleding is klassiek en somber.Het imago van klassiekkleding is vaak saai en over de tijd.Als ze wat zachter makeup op had en een minder opvallend hoedje, dan was haar aanwezigheid onopvallend.Door een opvallend gezicht merken mensen dat klassieke kleding ook chic en mooi kunnen zijn die niet door oma's maar jong en frisse beautykoppies gedragen wordt lol(?)

uhuh.. daar zit wat in. Je wilt je spiegelen.
                        Mijn vrouw doet dat ook altijd en ik zeg dan.. ja maar dit model heeft donker haar en jij blond.. zou dat dan ook nog staan?

Ps.. die klassieke kleding komt weer helemaal terug he. Die malle hoge broeken en jurken, retro en ruitjes..... Persoonlijk hou ik daar wel van. Mja.. was ook een big fan van Audrey Hepburn
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Re: Met een rood hoedje

Mijn spontane reactie: mooie platen, vooral eerste 2. De derde ziet er ook goed uit maar ik vind de houding van het model iets geforceerd. Maar dat is persoonlijk natuurlijk; verder héél knap en ik ga nix van het hoedje zeggen
                          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Indien het onderwerp fashion is, zou ik graag wat meer doortekening willen zien in de kleding. Het lijkt er op dat het hoofd van het model (inclusief het geinige hoedje en de handen) de meeste aandacht qua belichting hebben gehad.

Comment

Mooie reeks met een voorkeur voor de tweede.
                              I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
                              X