Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

:: Eva in High Key ::

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• :: Eva in High Key ::

Benieuwd naar de commentaren, ook al riskeer als onervaren
    modelfotograaf gigantisch te blunderen
    High key opname, met omzetting naar z/w.

Mvg,
    Johan

Re: :: Eva in High Key ::

Als dit een blunder is wil ik zo ook wel blunderen. Ik vind 'em
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Dak twijfel ... dak twijfel ...

Ik vind het wel iets hebben.
      www.fotofolio.be

Comment

Mooi relaxed portret !
        ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

En weer een zeer mooie plaat van yowan-kenobi... Dat begint te wennen
          Ik ben grote fan van al uw werken

KEN
          |||*The Golden Shot*|||

Comment

Blunder is het zwarte haar. High key is meestal met blond haar.
            Ondanks dat valt het wel mee.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

Te zwart en veel wit, maar wel een héél mooi rezultaat
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                Te zwart en veel wit, maar wel een héél mooi rezultaat
                yep, ga mee.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Op zich leuke foto hoor Maar ik vind dat high key op alles slaat, maw niet alleen de belichting, ook het haar bv, en dat is hier nogal zwart...

Comment

Vooral door het zwarte haar is het geen High Key geworden, maar een opname gemaakt met een High Key belichting. Volgende maal toch liever een model kiezen met blond haar en ook de doortekeing van de witte kleding trachten te behouden op een witte achtergrond. Ik weet het het is niet gemakkelijk maar wel doenbaar.

MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

De reacties op deze topic begrijp ik. Bij high key gaat het over het (overbelicht) fotograferen of het gebruik van high key in PS en niet over het onderwerp dat gefotografeerd wordt. Ik vind de discussie over donker of blond haar van een model dan ook wat absurd.

Bij high key foto's concentreert de fotograaf zich op de witte en lichte delen van de opname en gebruikt vlak licht om schaduwen te voorkomen. De meeste high key opnamen bevatten een (meestel klein) gebied met donkere tonen. Al dit zie ik in de foto terugkomen en voor mij is het dan ook een geslaagde high key opname.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                        De reacties op deze topic begrijp ik. Bij high key gaat het over het (overbelicht) fotograferen of het gebruik van high key in PS en niet over het onderwerp dat gefotografeerd wordt. Ik vind de discussie over donker of blond haar van een model dan ook wat absurd.

Bij high key foto's concentreert de fotograaf zich op de witte en lichte delen van de opname en gebruikt vlak licht om schaduwen te voorkomen. De meeste high key opnamen bevatten een (meestel klein) gebied met donkere tonen. Al dit zie ik in de foto terugkomen en voor mij is het dan ook een geslaagde high key opname.

Wat voor de een geslaagd is , is daarom niet voor een ander hé.

MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                          Wat voor de een geslaagd is , is daarom niet voor een ander hé.

MVG, Jeff
                          Helemaal mee eens. Het gaat om de kwaliteit van de foto die gepresenteerd wordt en niet over de kwaliteit (van het haar) van het model. Over de kwaliteit van de foto kan je van mening verschillen. Voor mij is de kwaliteit van de foto meer dan voldoende.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                            Helemaal mee eens. Het gaat om de kwaliteit van de foto die gepresenteerd wordt en niet over de kwaliteit (van het haar) van het model. Over de kwaliteit van de foto kan je van mening verschillen. Voor mij is de kwaliteit van de foto meer dan voldoende.
                            Een voorbeeld zal meer zeggen :

Dit is ongeveer wat ik versta onder een High Key, let wel dit is nog verre van goed maar het gaat er naar toe. Ik denk dat je toch wel degelijk een verschil merkt, en het duidelijker wordt wat ik bedoel .

MVG, Jeff

Comment

Working...
                            X