Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel orange

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Merel orange

Prachtig portret!

Eén van de betere werkjes die ik hier de afgelopen 5 jaar ben tegengekomen.
    Kan je me alsjeblieft vertellen waar ik deze posters kan kopen?

Sorry hoor, maar als je enkel van deze commentaar wil hebben, dan denk ik dat je hier niet op je plaats bent.
    Je moet er tegen kunnen dat mensen je vertellen wat ze wel en niet goed vinden aan een foto.
    Kan je dat niet, dan moet je geen foto's posten op een forum maar op een website waar de mensen geen reacties kunnen geven.

Dit is enkel mijn persoonlijke mening.
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

het eerste waar je blik naartoe gaat is het voorhoofd in dit geval

terwijl ik veel liever naar de ogen geleid wordt

't zal wel aan mij liggen, blijven posten zou ik zeggen, altijd leuk om te lezen
      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
      en ewa flitsspeelgoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bujin Bekijk bericht
        waar op deze site kan ik jullie portretten bewonderen op een beter niveau dan van Merel.
        Misschien kan je dat beter zelf eens nagaan voor je zoiets zegt over mensen die je enkel willen helpen. Dat een meisje van 20 zoiets aan een man van 68 moet vertellen is wel erg schrijnend.
        fotofarah
        Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

Wel beste Farah, jouw commentaar slaat als een k op een peer, zeggen ze in Mokum.
          Welke meisje van 18 jaar heb 9ik dan aangevallen op deze site en waarmee en waar wordt ik nog meer van beschuldigd?
          Moet ik op jullie geplaatste foto's net zulke negatieve beoordelingen geven als jullie doen????
          Op iedere foto die ik hier plaats, krijg ik dezelfde kleinzielige reacties, wat een plezierige site zeg voor newcomers.
          Ja ik ben 68 en roestig, maar mijn hersens zin nog 200 procent hoor! Joe moet me niet als een klein kind gaan behandelen, dat moet je op een msn-chatbox doen!
          Bujin

Comment

Leuk hoor, hoge amusements waarde !!! Maar kunnen we het terug over foto's hebben ?
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Het BD-achtergrondgrijs ziet er hier redelijk magenta uit.

Misschien dit even aanpassen, forumleiding.

Comment

Off Topic: Door zulke posts als onze TS hier heb je al geen zin meer nog maar een beetje commentaar te geven. Dat je 68 bent of 69 of whatever .... dat kun je uit je posts niet halen. Ik vind ze echt kinderachtig. Als je geen meningen of kritieken wil lezen .... post ze dan op een site waar mensen niet op kunnen reageren.
                Je spreekt over negatieve commentaren. Wel dat klopt.... maar er eens aangedacht dat deze wel gegrond zijn en zeker niet afbrekend zijn. Je foto's komen idd overscherp naar voren en die kleuren vind ik helemaal niks aan. Maar dat is mijn mening. En als je model tevree is en jij bent dan is de zaak close. Dan loop je deze comments toch gewoon voorbij. Comments die dat je zelf de moeite vond en die je iets bijbrengen neem je met je mee en de rest laat je gaan. en dan moeten we niet zo dom gaan doen als nu.

Dit was mijn mening over deze post.

OW en als je portretten wil zien die beter zijn dan die jij gemaakt heb van Merel moet je maar even in de hall of fame gaan kijken of de zoekfunctie gebruiken.Ben er zeker van dat je er wat tussen gaat vinden
                Digi-Steve

Comment

Wel beste Farah, jouw commentaar slaat als een k op een peer, zeggen ze in Mokum.
                  Welke meisje van 18 jaar heb 9ik dan aangevallen op deze site en waarmee en waar wordt ik nog meer van beschuldigd?
                  Moet ik op jullie geplaatste foto's net zulke negatieve beoordelingen geven als jullie doen????
                  Op iedere foto die ik hier plaats, krijg ik dezelfde kleinzielige reacties, wat een plezierige site zeg voor newcomers.
                  Ja ik ben 68 en roestig, maar mijn hersens zin nog 200 procent hoor! Joe moet me niet als een klein kind gaan behandelen, dat moet je op een msn-chatbox doen!
                  Bujin
                  Hebben die hersenen van jou je dan niet geholpen bij het begrijpen van mijn post? Het enige waar ik je op wilde duiden, is dat de commentaar op jouw foto's hoofdzakelijk komt van mensen die er wel wat van af weten. Bekijk eens een paar van die mensen hun website - je zal nogal schrikken.
                  fotofarah
                  Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

beetje generaliseren(zie mijn comments).
                    bij de deze van mij geen enkel comment meer op uw inzendingen hier op BD en andere sites waar ik uw (ook) tegenkom.
                    veel plezier met het uitoefenen van uw fotohobby wens ik u nog wel toe.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie kader!
                      FUJI XT2

Comment

Ik twijfel er niet aan dat jij in je gevechtssportperiode wellicht bij de besten was en dat sierde je indertijd waarschijnlijk: slagen krijgen en zonder nadenken terugslaan, liefst wat harder. Dit is mijns inziens niet de juiste instelling op dit forum. Vriendelijke groeten, Odul
                        gegroet, Ludo

Comment

das nu al de derde topic die ik van deze TS lees
                          en telkens krijg ik de kriebels in mijn buik
                          ook ik vindt deze foto te scherp
                          meer nog hij doet door zijn scherpte het model GEEN (en dit is wel degelijk geroepen) geen recht aan
                          privé-informatie houdt je ook beter privé maar duidt nog maar eens op de instelling van deze TS
                          op elke commentaar die de TS krijgt reageert hij verbolgen of betweterig
                          is er geen mogelijkheid om deze TS van dit forum te bannen want in het begin is het nog om te lachen maar nu gaat het er toch wel dik over

Comment

Ik kan de mening van grijzewolf helaas tot mijn grote spijt alleen maar delen En ik vrees dat ik niet de enige ben.
                            meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Goed,
                              Bij deze vind ik het genoeg, ik reageer niet meer op berichten over dit topic!
                              Jullie zijn geweldig,
                              Bujin

Comment

Goed,
                                Bij deze vind ik het genoeg, ik reageer niet meer op berichten over dit topic!
                                Jullie zijn geweldig,
                                Bujin
                                Ik ben benieuwd... En misschien zal je niet meer reageren op dit topic.
                                Maar hoe lang zal het duren voor je weer op een ander topic begint lastig te doen tegen de mensen die je willen helpen...

Als je je forum-attitude niet zal bijschaven, denk ik dat je niet veel commentaar meer zal krijgen.
                                Of dat is misschien wat je graag hebt.

Ik hoop dat je toekomstige postings bol zullen staan van positieve commentaren op je foto's en over je gedrag.
                                Maar daar moeten zowel jij als wij aan werken. En dat is het laatste wat ik hierover wil zeggen.
                                How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Working...
                                X