Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel orange

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Merel orange

Deze gast is echt ongelooflijk. Min of meer zelfde scenario speelde zich af op een ander forum :

Aan de reacties van de moderators te oordelen staat hij hier ook op een haartje van ge-banned te worden.

PS
    Ik weet nie goed of ik een link mag maken naar een ander fotoforum. Als het niet mag moet je het linkje maar verwijderen en mij verontschuldigen.

Comment

veel reakties.... amai.

maar volgens mij had TS niet gevraagd naar reakties. Anders had hij die foto wel in fotodiscussie geplaatst, niet?
      Know what you know, and don't know what you don't know.

Comment

Muug

idd veel reacties
        maar ik veronderstel toch dat wanneer je een foto plaatst je dat doet om de mening van de lezers te leren kennen
        en als er dan mensen eerlijk hun mening geven, en er dan nog bij vermelden wat zij (persoonlijk) vinden dat er voor hen storend is en op welke manier het beter kan, kan je daar als TS enkel notie van nemen
        als dan alle lezers zeggen dat zij allemaal dezelfe fouten zien, ja dan kan je als TS enkel tot de conclusie komen dat die fout er ook wel degelijk inzit
        als je dan de tips om deze fout in de toekomst te vermijden, afdoet met gezeik van mensen die jaloers zijn op een "mooie" foto
        ja dan kan je toch wel verwachten dat daar reacties opkomen
        ik ben hier om te leren, en soms ook om mijn duimen af te likken en te hopen dat ik ooit ook eens een prachtfoto kan posten
        soms kan ik de commentaren lezen en dan terug naar de foto gaan kijken om te zien waar de fout zat omdat ik die met mijn onervaren ogen zelfs nog niet had opgemerkt
        en telkens leer ik weer wat bij
        en volgens mij hoort het ook zo
        met alleen maar commentaar van
        a hoe mooi
        schitterend enz
        zijn de meesten van ons niet gebaat
        en uitzonderingen bevestigen de regel

Comment

Zoals vandrofr al zegt zijn de reacties van bujin overal hetzelfde.
          Volgens mij (en zie aan de andere reacties dat hier veelal hetzelfde over gedacht word) dat de reacties van bujin totaal respectloos en is er maar 1 goede mening en gedachtegang en dat is van bujin zelf.

Als je met deze denkwijze denkt in goede aarde te vallen bij mede forumgebruikers of in het dagelijks leven dan is er serieus iets mis.

Maar aangezien er overal hetzelfde word gereageerd en deze persoon op BD al gebanned is lijkt me reden genoeg om te veronderstellen dat de fout niet ligt bij de meerderheid.

"Maar nogmaals Heren, zo beoordelen professionals geen foto's en laat mij dan maar eens zien, hoe het moet via jullie werk, ik zie geen enkele exceptioneel goede portret."

Ik zie er alleen maar als ik in showcase kijk
          En ook de minder goede die daar bij staan blinken dan weer uit van de leergierigheid van de posters

Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Deze gast is echt ongelooflijk. Min of meer zelfde scenario speelde zich af op een ander forum :

Aan de reacties van de moderators te oordelen staat hij hier ook op een haartje van ge-banned te worden.
            is ondertussen zo....heeft nu een gast account en kan niks meer plaatsen.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              is ondertussen zo....heeft nu een gast account en kan niks meer plaatsen.
              Yep, ik heb het ook vernomen.

Ik heb nu wel een sterk vermoeden dat deze persoon iedereen MET OPZET tracht te provoceren en tracht zo vlug mogelijk van elk fotoforum gebanned te worden.

Comment

Treed Bouk hélemaal bij. Jeezes wat kom je hier toch doen?
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Working...
                X