Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het effect van de foto heeft zijn doel zeker niet gemist...
gedurfd idee
Maar laat het mij zo stellen: "jij liever dan ik"
Als ik dit graag zou doen, lol, dan zou ik dat niet fotograferen, denk ik, want dan is deze sfeer weg... het walgelijke dan. Nee, dank u, ik ook niet hoor, laten we het bij de foto houden, lol.
Grtz
Leuk idee, maar,
- het bloed is te veel en te fake
- ik mis extase in de rest van het gezicht.
- de pillenstrip was (voor mij) niet nodig, ik had hem door voor ik ze zag.
Off topic, heb nog geen enkele perverse, ranzige of zelfs echt schockerende foto gezien op BD. Dit inbegrepen.
87 reacties, geweldig
Op zich al een knappe prestatie.
Wat is eigenlijk het record reacties op één bepaalde foto in showcase?
Elk forumonderdeel kan je sorteren op reacties. Heb even snel gekeken en van de nog actieve topics (niet naar archief) scoort dit topic momenteel het beste! In het archief zijn er blijkbaar met meer reacties, maar meestal gaat het dan om forums in het genre "Toon je mooiste of grappigste vakantiefoto van...". Van de echte foto's heeft deze er volgens mij de meeste (115) http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=35145, maar spijtig genoeg een rood kruisje..
Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen
dit provocatie ? lol. en zelfs geen fotografie ??
wat gaan we nog allemaal horen aan bekrompen reacties.
als dit hier niet thuishoort, dan zou ik graag eens een sluitende en exhaustieve lijst ontvangen van hoe het allemaal wél hoort.
(ook meteen een adres waar ik me creatiefdood kan laten maken mag dan onmiddellijk ook).
waarmee ik niet wil zeggen dat ik er al dan niet wild van ben , maar om te durven stellen wat hier wel of niet thuishoort, dat vind ik zelfs het toppunt van provocatie.
Ok dit is geen 'kerk en leven' plaatje zoals het overgrote deel van de foto's hier maar gun het alsjeblieft een plaatsje.
dit gezegd zijnde met de nodige knipoog ga ik nog even de stad in . het zal deze keer geen bloody mary worden maar een simpele blondine Leffe.
tot een volgende wedersamenstelling folks.
ps: ik zie jullie nog allemaal even graag
Comment