Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nadia in Zwart/wit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nadia in Zwart/wit

Enkele zwart/wit foto's uit een serie met Nadia van vorige week.
    1:

2:

3:
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Re: Nadia in Zwart/wit

Ben niet zo'n fan van je PS-werk in de eerste, alwaar de gezichtsblur niet strookt met de rest. Ook de zw/w-omzetting kon daar ietsie beter.

Maar...

Ben wél ongelooflijk weg van de 2 andere, daar klopt het geheel 100%
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Voor mij nr 3, maar dan wel 90° links gedraaid. Ik heb het zelfde geprobeert met nr 2 maar die moest dan wel iets meer gefraaid worden om natuurlijk over te komen. Vandaar mijn voorkeur voor 3.
      Prachtig model. Top.
      -Spider-
      Bezoek ook eens Spider's Web

http://www.spidersweb.be

Comment

OMG
        3 is een super plaat, maar 2 is TOP!

Comment

1 en 3 vind ik alleszins
          Last edited by dleemans; 17 oktober 2007, 01:18.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

2 en 3 zijn super voor mij!!
            Tot maandag!!

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              2 en 3 zijn super voor mij!!
              Tot maandag!!

Mvg,
              Dank je, maar wat is er maandag?
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

tweede en de derde mooi/leuk, bij de eerste kan het donkere onderste deel er wel af.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind 2 en 3 heel erg mooi

Comment

@Ranon.. denk dat Frederic HOF bedoelt

Maar ben zelf ook weg van 2 en 3. Geen voorkeur. No1 is qua bewerking over... das jammer want het portet ziet er verder goed uit.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Wat vind je er over... aan dan?
                      ben benieuwd of hij HOF gaat halen, volgens Bianca is foto 2 de mooiste foto die ik dit jaar gemaakt heb, zelfs mooier dan haar zelf met de velg op de rug..

Marco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
                        Wat vind je er over... aan dan?
                        ben benieuwd of hij HOF gaat halen, volgens Bianca is foto 2 de mooiste foto die ik dit jaar gemaakt heb, zelfs mooier dan haar zelf met de velg op de rug..

Marco
                        De blur is voor mij teveel. Te glad. Ook op de haren. Daar lijkt het net alsof er een laag gel overheen zit nu. Daarom 'moet' je de haren ook altijd terugpoetsen.

Maar hé... over bewerkingen en de mate waarin zijn al zoveel discussies gevoerd dat ik het altijd bij mijn persoonlijke mening hou hoor Ik blur mezelf hier ook het hompeschompes als het me even uitkomt hahahaha...shop until you drop zeggen ze wel eens.

Dus als jij het mooi vindt, dan moet je het altijd zo laten.
                        Zou je alles doen wat een ander vindt, krijgen we allemaal dezelfde platen

Blurren is heel mooi, maar de tool gaat slecht met randen en schaduwen om. Dus alles waar een randje zit, of een schaduw, dien je vaak nog even overheen te gaan met een borstel op 15-25% of zo. Hoevaak en hoeveel is ook een kwestie van persoonijke voorkeur.
                        Maar als je nu haar rechteroog bekijkt, lijkt dat een eendimensionale vlek. Er zit geen diepte in.
                        Nu is het wel zo dat in veel gevallen de originele grootte vaak anders oogt. Dus dat is aan jou

Er is trouwens nog een muggenzift ding wat me aan no1 'stoort' Model heeft geen nek op deze manier.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
                          Dank je, maar wat is er maandag?

Dan trakteer jij iedereen van BD op Champagne omwille van je HOF-vermelding.

Mvg,

Comment

Ik vrees dat ik maar weer eens een domme opmerking ga maken: de foto's (poses, model, belichting) vind ik heel erg goed maar ik begrijp niet waarom dat allemaal zo "gepoetst" moet zijn. Heeft IMHO niks naturel meer.

Maar aan de reacties te zien, sta ik hierin zo goed als alleen, dus zal ik maar beter...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                              ik begrijp niet waarom dat allemaal zo "gepoetst" moet zijn. Heeft IMHO niks naturel meer.
                              Even een retorische vraag: waarom denk je dat het de bedoeling geweest zou zijn een naturelle look mee te geven...?
                              Allez, persoonlijk kan ik er niet echt een verband mee zien, vandaar dat ik de bewerking er zelf niet over vind.
                              Maar ja, misschien allemaal een kwestie van smaak

Mvg,

Comment

Working...
                              X