Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto plaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto plaatsen

Hallo Mensen, Ik ben nieuw op de site en na een aantal regels te hebben gelezen, zal in proberen mijn eerste foto's te plaatsen. Het zijn foto's van mijn modellen!

Re: foto plaatsen

Oorspronkelijk geplaatst door bujin Bekijk bericht
    Hallo Mensen, Ik ben nieuw op de site en na een aantal regels te hebben gelezen, zal in proberen mijn eerste foto's te plaatsen. Het zijn foto's van mijn modellen!
    Dan zal je toch nog wat meer regels moeten lezen, want hier mag je slechts één posting per dag posten.
    on topic: enorme flater van frontale flits met uitgebrande highlights.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Dat is een hartelijke welkom zeg, ik dacht dat de regels waren drie foto's per topic per dag!!!!!!
      Wat je commentaar op de foto betreft, inderdaad ik heb een flitser indirect gebruikt, wat wilde je er echter mee zeggen, dat je het beter kan???
      Bujin

Comment

Wat je commentaar op de foto betreft, inderdaad ik heb een flitser indirect gebruikt, wat wilde je er echter mee zeggen, dat je het beter kan???
        Je ziet er niet veel van... maar ja, hij kan ze beter maken.

Deze foto is echt stof voor discussie... Ik weet niet wat ik miszie op het aangezicht, maar er zitten geblurde vlekken op tussen ruimtes die vlijmscherp zijn. Mocht dit niet zo zijn, en mocht ze ietwat meer ruimte in kijkrichting hebben, zou dit een hele mooie kunnen zijn.

Comment

Dat is een hartelijke welkom zeg, ik dacht dat de regels waren drie foto's per topic per dag!!!!!!
          Bujin
          - idd "drie foto's per topic per dag!" maar in één en dezelfde posting. Jij hebt drie postings gebruikt.
          - wat je tweede zin aangaat i.v.m. het beter kunnen, wens ik niet nader op in te gaan. Het lijkt me wel te wijzen op zere teentjes. Laten we het dan aan collega-forum-gebruikers over om je te woord te staan.
          Ikzelf onthou me verder van alle commentaar op je posting nu en in de toekomst.
          Wat baten kaars en bril...
          Succes gewenst.

met beste groeten
          Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

wat wilde je er echter mee zeggen, dat je het beter kan???

Mooie binnenkomer. Men laat weten wat niet goed is en je bent al precies op de tenen getrapt....
            Soms ben je niet verwonderd waarom "anciens" het schip verlaten.

Comment

Blijven oefenen zou ik zeggen.
              Veel te krap gekadreerd en er zitten inderdaad geblurde plekken op haar gezicht.
              Doe maar een herexamen.
              PS: als je geen kritiek kan verdragen kan je beter je heil ergens anders zoeken vrees ik.
              Last edited by CH Photography; 16 oktober 2007, 17:55.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

ja idd rare vlekken ,weggecloond denk ik. En ik volg de rest hier ivm
                het antwoord van kodachrome, je kan veel leren van anderen, moet het daarvoor niet opvolgen ...

Comment

hmmmm.. wat zijn dat voor vlekken op haar gezicht? Dat ziet er wel heel raar uit.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    hmmmm.. wat zijn dat voor vlekken op haar gezicht? Dat ziet er wel heel raar uit.
                    Mag ik nog eens onnozel doen: wat voor gezicht op die vlekken??

Comment

Ik kan best begrijpen dat je als "binnenkomer" je beste portret wil posten. Bovenstaand beeld is zoals mijn voorgangers reeds gezegd hebben niet zo aangenaam. Het is erg moeilijk om door de slechte belichting en bewerking nog te oordelen over de foto.

Als ik je een opbouwende kritiek mag geven om te posten in showcase:
                      Neem eens een kijkje naar de gemiddelde kwaliteit van de foto's die in dit onderdeel gepost worden en hier bedoel ik niet de hoog technische studio foto's maar de doorsnee foto's ... bekijk dan eens je foto opnieuw en stel jezelf de vraag of je geposte foto in die lijn ligt.
                      www.fotofolio.be

Comment

Ik vind de foto nogal gruwelijk aangescherpt en onaangenaam overkomen, sorry. Ook het wit is zwaar uitgebeten. De andere eigenschappen van de foto maken dit niet meer goed.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

Comment

wellicht is het een beter idee om je foto eens op het discussieforum te zetten en niet gelijk in showcase? (als je tegen kritiek kunt tenminste.....)
                          ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                            (als je tegen kritiek kunt tenminste.....)
                            .....dat is blijkbaar niet zo, meteen al in de boom zitten als mensen je proberen te helpen.
                            Effe tot 10 tellen voor je weer wat doet posten helpt misschien.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

@bujin: laat je niet ontmoedigen door deze vlijmscherpe reacties!
                              Raar maar waar, doorgaans zijn ze goed bedoeld.
                              Als je echt wil leren van je fouten dan is op dit moment fotodiscussie je 'place to be'
                              Je kan er alleen maar beter op worden.
                              BD0723BE

Comment

Working...
                              X