Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eén van de grootste gruwels die ik ken is: gezellig op bezoek bij vrienden of familie, en dan halen ze hun fotoalbum met reisprentjes boven. Je moet er naar kijken om de vriendschap niet te schaden, maar de foto's zijn meestal niet om aan te zien. Aaarrrggh!
Bij het openen van deze post kreeg ik net hetzelfde gevoel. Een banaal, mislukt (want horizontaal uitgerekt) prentje van op vakantie. Er is maar één verschil: Babsje behoort noch tot mijn familie, noch tot mijn vriendenkring, en dus hoef ik me niet in te houden: dit is crap, Babsje, en foto's als deze verlagen het niveau van 'showcase' dermate dat binnenkort niemand meer komt kijken. Dus: vraag vrienden op bezoek en verveel ze te pletter. Als het goeie vrienden zijn, zullen ze uw foto's mooi vinden. Wat vriendschap al niet vermag!
Eén van de grootste gruwels die ik ken is: gezellig op bezoek bij vrienden of familie, en dan halen ze hun fotoalbum met reisprentjes boven. Je moet er naar kijken om de vriendschap niet te schaden, maar de foto's zijn meestal niet om aan te zien. Aaarrrggh!
Comment