Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in het zwembad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: in het zwembad

Merkwaardig lange discussie voor een dergelijke foto.
    http://www.fotohans.eu

Comment

de zon en het water
      vergeet al mn zorgen
      geniet van de stilte
      en denk niet aan morgen

mooie foto . simpel en compact uitgekaderd ,zon en water...méér heeft een mens niet nodig
      ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Eén van de grootste gruwels die ik ken is: gezellig op bezoek bij vrienden of familie, en dan halen ze hun fotoalbum met reisprentjes boven. Je moet er naar kijken om de vriendschap niet te schaden, maar de foto's zijn meestal niet om aan te zien. Aaarrrggh!
        Bij het openen van deze post kreeg ik net hetzelfde gevoel. Een banaal, mislukt (want horizontaal uitgerekt) prentje van op vakantie. Er is maar één verschil: Babsje behoort noch tot mijn familie, noch tot mijn vriendenkring, en dus hoef ik me niet in te houden: dit is crap, Babsje, en foto's als deze verlagen het niveau van 'showcase' dermate dat binnenkort niemand meer komt kijken. Dus: vraag vrienden op bezoek en verveel ze te pletter. Als het goeie vrienden zijn, zullen ze uw foto's mooi vinden. Wat vriendschap al niet vermag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
          Eén van de grootste gruwels die ik ken is: gezellig op bezoek bij vrienden of familie, en dan halen ze hun fotoalbum met reisprentjes boven. Je moet er naar kijken om de vriendschap niet te schaden, maar de foto's zijn meestal niet om aan te zien. Aaarrrggh!
          Dit is inderdaad wel herkenbaar
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Je leert hier de mensen wel kennen.

Comment

En nu terug on-topic !!

hesy.be
              BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucdepeut
                Thuis niks te zeggen zeker?
                Thuis de interessantste zeker

On topic: Babs heeft de boodschap begrepen, no further comments needed (zeker niet van 'assholes' die mods komen aanvallen ).
                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
                X