Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik reageer niet vaak op je fotos van het perfecte model, allemaal zeer knap gedaan, maar je hangt ze niet in je living (buiten het model zelf dan).
Deze daarentegen is wel Kunst met een grote K. en zou wel een plaats aan mijn muur verdienen.
Wat heb je met die spiegel gedaan (of is 't gewoon water) ?
Weerom een superplaatje, en een andere dan gewoonlijk. Het donkere maakt hem geheimzinnig, een beetje uitdagend. Mooi gedaan.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Wat heb je met die spiegel gedaan (of is 't gewoon water) ?
Weerom een superplaatje, en een andere dan gewoonlijk. Het donkere maakt hem geheimzinnig, een beetje uitdagend. Mooi gedaan.
jah.. het is een spiegel, natgespoten. Was eerst een perspexplaat, maar die wilde niet genoeg spiegelen toen ie rechtop stond
Ik vind dit een heel sterke compositie. Lichtinval, pose, the works ...
Ik zou evenwel (oordelend vanop deze kleine webversie) de spiegel niet nog extra hebben natgespoten. De reflectie van de druppeltjes op het model hadden het voor mij wel gedaan. Dus ik zou het nog eens doen maar dan de spiegel zo laten.
Mag ik eens vragen hoe je de belichting hebt gedaan; Die is tegelijkertijd sterk gefocusd maar tegelijkertijd vrij zacht.
Is dit in een 'zwarte' studio gedaan?
Ik vind dit een heel sterke compositie. Lichtinval, pose, the works ...
Ik zou evenwel (oordelend vanop deze kleine webversie) de spiegel niet nog extra hebben natgespoten. De reflectie van de druppeltjes op het model hadden het voor mij wel gedaan. Dus ik zou het nog eens doen maar dan de spiegel zo laten.
Mag ik eens vragen hoe je de belichting hebt gedaan; Die is tegelijkertijd sterk gefocusd maar tegelijkertijd vrij zacht.
Is dit in een 'zwarte' studio gedaan?
Die drups op de spiegel waar n.a.v. een voorbeeld wat we hadden, dus dat was een bewuste keuze.
Idd een zwarte studio, althans het plafond en de achterwand. Uiteraard zie je in een spiegel alles, dus is aan deze plaat wel het eea gepoetst. Wel leuk, want nu heb ik eens het model met rust gelaten hahaha.
Ik heb eerst met een softbox geprobeerd, maar dat was me nog te zacht en toen met de standaard flitsreflector.
Ik blijf ernaar kijken nr die foto. Ik zou links en bovenaan nog een beetje zwart verven om wat ruimte te maken en ... hop aan de muur (als die nog niet volhangt )
Ik blijf ernaar kijken nr die foto. Ik zou links en bovenaan nog een beetje zwart verven om wat ruimte te maken en ... hop aan de muur (als die nog niet volhangt )
Lol.... nee joh.. niet meer ruimte. Ik zou zelfs nog meer van het hoofd af willen hebben. Deze plaat is precies zo als ik wilde
.... allemaal zeer knap gedaan, maar je hangt ze niet in je living (buiten het model zelf dan).
Deze daarentegen is wel Kunst met een grote K. en zou wel een plaats aan mijn muur verdienen.
Ben het er grotendeels me eens, maar ik zou het wel living (zoals jullie belgen dat zo mooi zeggen) hangen.
Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3
Comment