Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In the mirror

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In the mirror

    Tyoutje.
    Is dit wat?

    Model: Jenny
    Visa: InYourFace
    Knopjes: moi.

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: In the mirror

    Ik reageer niet vaak op je fotos van het perfecte model, allemaal zeer knap gedaan, maar je hangt ze niet in je living (buiten het model zelf dan).
    Deze daarentegen is wel Kunst met een grote K. en zou wel een plaats aan mijn muur verdienen.

    Comment


    • #3
      Re: In the mirror

      Wat heb je met die spiegel gedaan (of is 't gewoon water) ?
      Weerom een superplaatje, en een andere dan gewoonlijk. Het donkere maakt hem geheimzinnig, een beetje uitdagend. Mooi gedaan.

      Comment


      • #4
        Re: In the mirror

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Wat heb je met die spiegel gedaan (of is 't gewoon water) ?
        Weerom een superplaatje, en een andere dan gewoonlijk. Het donkere maakt hem geheimzinnig, een beetje uitdagend. Mooi gedaan.
        jah.. het is een spiegel, natgespoten. Was eerst een perspexplaat, maar die wilde niet genoeg spiegelen toen ie rechtop stond
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: In the mirror

          Ik vind dit een heel sterke compositie. Lichtinval, pose, the works ...

          Ik zou evenwel (oordelend vanop deze kleine webversie) de spiegel niet nog extra hebben natgespoten. De reflectie van de druppeltjes op het model hadden het voor mij wel gedaan. Dus ik zou het nog eens doen maar dan de spiegel zo laten.

          Mag ik eens vragen hoe je de belichting hebt gedaan; Die is tegelijkertijd sterk gefocusd maar tegelijkertijd vrij zacht.
          Is dit in een 'zwarte' studio gedaan?

          Comment


          • #6
            Re: In the mirror

            Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
            Ik vind dit een heel sterke compositie. Lichtinval, pose, the works ...

            Ik zou evenwel (oordelend vanop deze kleine webversie) de spiegel niet nog extra hebben natgespoten. De reflectie van de druppeltjes op het model hadden het voor mij wel gedaan. Dus ik zou het nog eens doen maar dan de spiegel zo laten.

            Mag ik eens vragen hoe je de belichting hebt gedaan; Die is tegelijkertijd sterk gefocusd maar tegelijkertijd vrij zacht.
            Is dit in een 'zwarte' studio gedaan?

            Die drups op de spiegel waar n.a.v. een voorbeeld wat we hadden, dus dat was een bewuste keuze.

            Idd een zwarte studio, althans het plafond en de achterwand. Uiteraard zie je in een spiegel alles, dus is aan deze plaat wel het eea gepoetst. Wel leuk, want nu heb ik eens het model met rust gelaten hahaha.

            Ik heb eerst met een softbox geprobeerd, maar dat was me nog te zacht en toen met de standaard flitsreflector.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: In the mirror

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              en toen met de standaard flitsreflector.
              Kunt ge daar ook foto's mee maken?

              Ik blijf ernaar kijken nr die foto. Ik zou links en bovenaan nog een beetje zwart verven om wat ruimte te maken en ... hop aan de muur (als die nog niet volhangt )

              Comment


              • #8
                Re: In the mirror

                Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                Kunt ge daar ook foto's mee maken?

                Ik blijf ernaar kijken nr die foto. Ik zou links en bovenaan nog een beetje zwart verven om wat ruimte te maken en ... hop aan de muur (als die nog niet volhangt )
                Lol.... nee joh.. niet meer ruimte. Ik zou zelfs nog meer van het hoofd af willen hebben. Deze plaat is precies zo als ik wilde
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: In the mirror

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Lol.... nee joh.. niet meer ruimte. Ik zou zelfs nog meer van het hoofd af willen hebben. Deze plaat is precies zo als ik wilde
                  En zoals ik em wil bestelformulier, Hoe? waar?
                  Prachtplaat!

                  Comment


                  • #10
                    Re: In the mirror

                    Oorspronkelijk geplaatst door Da Slave Bekijk bericht
                    .... allemaal zeer knap gedaan, maar je hangt ze niet in je living (buiten het model zelf dan).
                    Deze daarentegen is wel Kunst met een grote K. en zou wel een plaats aan mijn muur verdienen.
                    Ben het er grotendeels me eens, maar ik zou het wel living (zoals jullie belgen dat zo mooi zeggen) hangen.
                    Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

                    Comment

                    Working...
                    X