Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thalia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thalia





    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Thalia

    goed, maar eigenlijk val ik voor het mooie decor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Thalia

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      goed, maar eigenlijk val ik voor het mooie decor.
      grt,bouk.
      me too.
      Het ziet er aan alle kanten gelikt uit maar ik mis hier iets.. en ik weet niet wat.
      Beelden zijn voor de rest prachtig!
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Thalia

        Toch goed gedaan, als je het mij vraagt...

        mvg,

        Roland

        Comment


        • #5
          Re: Thalia

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          me too.
          Het ziet er aan alle kanten gelikt uit maar ik mis hier iets.. en ik weet niet wat.
          Beelden zijn voor de rest prachtig!
          Compositie. Daar ligt het probleem. Het model kent hier in deze foto's geen plaats; ze staat elke keer nèt verkeerd waardoor je niet fijn door de foto heen kijkt.
          Nummer 1: ze blokkeert de kijkrichting (van links naar rechts)
          Nummer 2: precies in het midden - ze blokkeert het landschapsuitzicht
          Nummer 3: hetzelfde als nummer 1
          Bovendien kijkt ze elke keer weg van de camera, alsof ze die geforceerd ontwijkt. Maar ook kijkt ze 'de foto uit' waardoor het landschap dat 'na haar komt', rechts van haar, als het ware vervalt. EN dat terwijl het landschap hier een overduidelijke rol in de foto moet hebben.
          Ik kan het vandaag maar met moeite onder woorden brengen

          De belichting is het probleem niet. Dat zit pico bello in orde.

          Niet de beste serie die ik van je gezien heb Lieven. Maar de sfeer is zeker aanwezig. Heerlijk.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: Thalia

            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
            ...
            De belichting is het probleem niet. Dat zit pico bello in orde.
            ...
            Ik vind de belichting wat onnatuurlijk, in die zin dat je duidelijk ziet dat de (gesluierde) zon achter het model staat, maar dat ze van voren licht vangt. Zeker bij de tweede foto valt dat iets te sterk op.
            Maar voorts alle respect hoor. Ik vind dit namelijk puik werk, al heb ik ook al betere series gezien van jou.

            Comment


            • #7
              Re: Thalia

              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
              Compositie. Daar ligt het probleem. Het model kent hier in deze foto's geen plaats; ze staat elke keer nèt verkeerd waardoor je niet fijn door de foto heen kijkt.
              Nummer 1: ze blokkeert de kijkrichting (van links naar rechts)
              Nummer 2: precies in het midden - ze blokkeert het landschapsuitzicht
              Nummer 3: hetzelfde als nummer 1

              ik volg azhrarn wel... ik tracht aan mijn modellen hiervoor de raad te geven om ergens een interactie met de omgeving te vinden... één worden met de omgeving bv. en dat levert best wel leuke plaatjes op, alhoewel mijn licht-techniek nog lang niet zo goed is als die van Lieven ;-)
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Thalia

                Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                Ik kan het vandaag maar met moeite onder woorden brengen
                Nou, ik vind dat je dit aardig goed verwoordt. Ik voelde iets bij de foto's maar wist niet wat. Nu weet ik het.

                Comment


                • #9
                  Re: Thalia

                  De derde is mooi!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thalia

                    Heerlijk uitlichte reeks (met een model in the spotlights) met een prachtig decor. Eén dingetje (nu men toch aan het zoeken is naar wat er niet klopt)... meestal als ik aan zee ben, en ik sta in de duinen naar iets te kijken, is het naar het strand of de zee, en niet naar het binnenland. Dat is zowat het enige tegennatuurlijke dat ik uit deze foto's kan halen, maar dan spreek ik louter voor mezelf.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Thalia

                      De omgeving/achtergrond, zijn prachtig!
                      Maar het model vind ik precies op de foto geplakt. Ze heeft iets onnatuurlijks...
                      Mss moest ze s zittend aan de zijkant meer in de lens kijken? Is maar mijn idee é.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Thalia

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        ik volg azhrarn wel... ik tracht aan mijn modellen hiervoor de raad te geven om ergens een interactie met de omgeving te vinden... één worden met de omgeving bv. en dat levert best wel leuke plaatjes op, alhoewel mijn licht-techniek nog lang niet zo goed is als die van Lieven ;-)
                        Ja, dat levert best leuke plaatjes op, maar meestal houdt het daar ook op, vind ik. Je bekomt veel betere beelden als je het model laat contrasteren met de omgeving, maar wel in die zin dat ze er toch niet verloren lijkt te staan. En nét dat is zo moeilijk!

                        Mvg,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Thalia

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Je bekomt veel betere beelden als je het model laat contrasteren met de omgeving, maar wel in die zin dat ze er toch niet verloren lijkt te staan. En nét dat is zo moeilijk!
                          Het is pas moeilijk als je je model laat opgaan in de omgeving, en haar/hem er toch nog laat uitspringen... Dat levert m.i. de mooiste plaatjes op.

                          Comment

                          Working...
                          X