Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Inside Traders Pop -

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• - Inside Traders Pop -

Had uiteraard ook bij ZW gekund deze maar zet hem hier vanwege de stempel die de 2 personen op de foto drukken.
    Foto is gemaakt in een tof winkeltje in Maastricht

Re: - Inside Traders Pop -

@ Mods : Is het mogelijk om deze thread te verplaatsen naar Zwart-Wit showcase ? Thx

Comment

Dat is écht een leuk winkeltje ja, ik ken het... en ik vind het leuk vastgelegd..
      Grtzz, Jan
      ---
      Ceci n'est pas un site web

Comment

das ook fotografie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

nice snapshot
          I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Beeldinhoud is zeer interessant te noemen. De lampenbollen trekken wel de aandacht van het beeld...
            Technisch lijken mij de zwarte delen toch wat toegelopen.
            Anderen denken er misschien anders over.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

leuke snap van een super-vet-winkeltje & één van de eigenaars ... ik kan het niet kan laten om daar rond te snuffelen als ik in Maastricht ben
              Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                leuke snap van een super-vet-winkeltje & één van de eigenaars ... ik kan het niet kan laten om daar rond te snuffelen als ik in Maastricht ben
                Tsja Lana , dat winkeltje is idd af , elk bezoek aan Maastricht staat gelijk aan de traders pop binnengaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                  Beeldinhoud is zeer interessant te noemen. De lampenbollen trekken wel de aandacht van het beeld...
                  Technisch lijken mij de zwarte delen toch wat toegelopen.
                  Anderen denken er misschien anders over.
                  Bedankt voor de beoordeling lockdriver.
                  Over de zwarte delen ( je bedoelt vooral linksonder denk ik hé ? ) die toegelopen zijn is het waar dat daar uiteraard wel wat over te zeggen valt.Nu is het zo dat deze er gekomen zijn door in de nabewerking een vleugje contrast toe te voegen.Daardoor werd linksonder en de trui van de linkse persoon in de foto inderdaad wat donkerder , maar ik vond het eigenlijk niet zo erg omdat er zo meer aandacht kwam naar de persoon rechts , het midden van de winkel en de lampebollen bovenaan.Het was een soort vignettering effect , maar dan enkel daar waar ik het persoonlijk wou , linksonder.
                  Ik moet zeggen dat bij ZW foto's dit wel een moeilijk aspect is om in te schatten , is hem te donker , is hem te licht ? Persoonlijk schroef ik graag het contrast op voor wat meer zwart maar dan creeër je ook wat meer warmte en dat vind ik bij ZW net leuk.

Comment

Er zit inderdaad veel zwart in, op zich geen probleem,
                    maar ik mis anderzijds dan ook veel wit om van een echt pittige omzetting te kunnen spreken.
                    Een heel klein invulflitsje had hier volgens mij wonderen kunnen doen,
                    want de uitdrukking op het gezicht van de oude man is geld waard.
                    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Working...
                    X