Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Had uiteraard ook bij ZW gekund deze maar zet hem hier vanwege de stempel die de 2 personen op de foto drukken.
Foto is gemaakt in een tof winkeltje in Maastricht
Beeldinhoud is zeer interessant te noemen. De lampenbollen trekken wel de aandacht van het beeld...
Technisch lijken mij de zwarte delen toch wat toegelopen.
Anderen denken er misschien anders over.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Beeldinhoud is zeer interessant te noemen. De lampenbollen trekken wel de aandacht van het beeld...
Technisch lijken mij de zwarte delen toch wat toegelopen.
Anderen denken er misschien anders over.
Bedankt voor de beoordeling lockdriver.
Over de zwarte delen ( je bedoelt vooral linksonder denk ik hé ? ) die toegelopen zijn is het waar dat daar uiteraard wel wat over te zeggen valt.Nu is het zo dat deze er gekomen zijn door in de nabewerking een vleugje contrast toe te voegen.Daardoor werd linksonder en de trui van de linkse persoon in de foto inderdaad wat donkerder , maar ik vond het eigenlijk niet zo erg omdat er zo meer aandacht kwam naar de persoon rechts , het midden van de winkel en de lampebollen bovenaan.Het was een soort vignettering effect , maar dan enkel daar waar ik het persoonlijk wou , linksonder.
Ik moet zeggen dat bij ZW foto's dit wel een moeilijk aspect is om in te schatten , is hem te donker , is hem te licht ? Persoonlijk schroef ik graag het contrast op voor wat meer zwart maar dan creeër je ook wat meer warmte en dat vind ik bij ZW net leuk.
Er zit inderdaad veel zwart in, op zich geen probleem,
maar ik mis anderzijds dan ook veel wit om van een echt pittige omzetting te kunnen spreken.
Een heel klein invulflitsje had hier volgens mij wonderen kunnen doen,
want de uitdrukking op het gezicht van de oude man is geld waard.
Comment