Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
oh... daar kan ik je wel antwoord op geven. Met mijn vrouw en dochter is het precies hetzelfde. Die zeuren maanden voor een shoot en als ze dan 1 x voor de cam staan kijken ze op hun horloge of ze iets anders mogen gaan doen
Je moet ook nooit je eigen vrouw rijles gaan geven. Dat gaat gewoon niet
Dus ik stel een ruil voor Vreemde ogen dwingen zeggen ze.
Wel, dat lijkt me idd interessant
.
Er is wel een discrepantie tussen uw en mijn kwaliteiten als fotograaf...
Cooky zal graag met U werken, omgekeerd kan ik enkel hopen...
LOL... uiteraard was dit als een grap bedoeld
Je denkt toch niet dat ik mijn vrouw uitleen aan een fotograaf... kom op zeg. Leer mij die types kennen
Ik ben alleen bang beste kerel, dat hier binnenkort een slot op gaat. Dit is een dubbelpost.
Ps.. de originele is veel beter.
Ik weet het, of ik had het moeten weten, die types zijn echt niet te schatten 't Is trouwens hun schuld dat ik een kontjesliefhebber ben geworden, vroeger viel ik enkel voor knietjes...
Vanaf nu is het geen dubbelpost meer, Lennert heeft een nieuwe bewerking gemaakt, die ons eigenlijk wel aanspreekt.
Dat is schrikken, een paar van die billen die uit mijn scherm springen. Ik had er bijna in gebeten
De onbewerkte mag wat zachter, de bewerkte is tè zacht. Maar als onderwerp voor op de foto is het voor mij niet interessant.
Ik maak eigenlijk, zonder het te willen, maar misschien ook weer wel, voornamelijk beelden om in te bijten hé. Of dat dan interessant is voor op de foto of niet is nog een andere discussie. Waar ik ook alweer zelf niet uit ben.
Ik maak eigenlijk, zonder het te willen, maar misschien ook weer wel, voornamelijk beelden om in te bijten hé. Of dat dan interessant is voor op de foto of niet is nog een andere discussie. Waar ik ook alweer zelf niet uit ben.
Grts
L.
Nou, dat is dan een vraagstuk waar ik me wel in wil vastbijten.
Comment