Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bright met één TL lampje en de zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bright met één TL lampje en de zon

    Nog eens een experimentje. Tegenlicht de zon door de gordijnen, keylight één hoog rendement daglicht TL-lampje ( 2 x 55 Watt ). Retouche door een vriendin model van Joy. Opname in jpeg met mijn antiek coolpixje



    Nieuwe bewerking door Lennert G

    Last edited by Emanon; 22 september 2007, 17:38. Reden: nieuwe bewerking

  • #2
    Re: bright met één TL lampje en de zon

    ziet er gezond uit hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: bright met één TL lampje en de zon

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ziet er gezond uit hoor.
      grt,bouk.
      en verdacht bekend...
      Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
      http://digital.raptor-tec.be

      Comment


      • #4
        Re: bright met één TL lampje en de zon

        Te plastiekerige bewerking naar mijn mening
        Ik zie geen "huid" meer als je begrijpt wat ik bedoel?
        Vooral bij die linker bilspleet valt het fel op..
        Groetjes,
        Lennert

        Comment


        • #5
          Re: bright met één TL lampje en de zon

          leuk experiment maar ik vind het niet mooi.
          Plaat is wazig en de hoek vind ik ook niet mooi. Tis een beetje rommelig geheel. Het gekreukte topje, de ellebogen in zicht, uitstekend draadje op de slip...... zoiets van ff snel haar kont schieten en hupsakee. Het oogt best sexy hoor, maar ik mis een beetje de sensualiteit hier.

          Als je een model hebt die het goed vind om haar op deze manier vast te leggen zou ik daar zeker nog een uurtje mee gaan stoeien om dit concept nog eens verder uit te werken. Ze heeft een prachtfiguur daarvoor.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: bright met één TL lampje en de zon

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            ...als je een model hebt die het goed vind om haar op deze manier vast te leggen zou ik daar zeker nog een uurtje mee gaan stoeien ...
            Als je het uit de context licht ruikt dit aangebrand maar verder ben ik wel volledig eens met je commentaar. Zou de foto ook croppen tot boven de slip.

            Enne, oh ja, te plastiekerig ook nog.

            Comment


            • #7
              Re: bright met één TL lampje en de zon

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              leuk experiment maar ik vind het niet mooi.
              Plaat is wazig en de hoek vind ik ook niet mooi. Tis een beetje rommelig geheel. Het gekreukte topje, de ellebogen in zicht, uitstekend draadje op de slip...... zoiets van ff snel haar kont schieten en hupsakee. Het oogt best sexy hoor, maar ik mis een beetje de sensualiteit hier.

              Als je een model hebt die het goed vind om haar op deze manier vast te leggen zou ik daar zeker nog een uurtje mee gaan stoeien om dit concept nog eens verder uit te werken. Ze heeft een prachtfiguur daarvoor.

              Het is idd in 20 minuutjes rap rap gedaan... Probleem is dat het model vindt dat ik veel te traag werk en na een kwartier geeft ze er meestal al de brui aan

              Maar bedankt voor de zinvolle kritiek, aan te denken bij het volgende experiment.

              Grts

              L.

              Comment


              • #8
                Re: bright met één TL lampje en de zon

                Oorspronkelijk geplaatst door Emanon Bekijk bericht
                Het is idd in 20 minuutjes rap rap gedaan... Probleem is dat het model vindt dat ik veel te traag werk en na een kwartier geeft ze er meestal al de brui aan

                Maar bedankt voor de zinvolle kritiek, aan te denken bij het volgende experiment.

                Grts

                L.
                Fijn dat je er voor open staat

                Oplossing is het van te voren goed bespreken met wie dan ook. Mijn laatste shoot was dus fine-art. Mijn deal naar het model was dat het NIET resultaatgericht moest zijn en dat ze een ijzeren geduld moest hebben als ze wilde komen. Zou het niks worden, zouden we het een keer overdoen.
                Natuurlijk wist ik dat er wel een behoorlijk aantal mooie plaatjes uit zouden komen, maar ik had wel een stock achter de deur.
                Ik had bijv. een plaat in mijn gedachten met een roos voor haar kruis. Nou... die shot wilde dus van geen kant lukken en we waren er 45 minuten mee bezig. Ik heb het zelf toen maar opgegeven en op een andere pose overgegaan.
                Het is een kwestie van afspreken van te voren en het in je hoofd uitwerken. Soms lukt het meteen.. en soms duurt het een poos.. en soms mislukt het gewoon. Daar zijn de TFP shoots voor hahaha
                Succes!!!
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: bright met één TL lampje en de zon

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Fijn dat je er voor open staat

                  Oplossing is het van te voren goed bespreken met wie dan ook. Mijn laatste shoot was dus fine-art. Mijn deal naar het model was dat het NIET resultaatgericht moest zijn en dat ze een ijzeren geduld moest hebben als ze wilde komen. Zou het niks worden, zouden we het een keer overdoen.
                  Natuurlijk wist ik dat er wel een behoorlijk aantal mooie plaatjes uit zouden komen, maar ik had wel een stock achter de deur.
                  Ik had bijv. een plaat in mijn gedachten met een roos voor haar kruis. Nou... die shot wilde dus van geen kant lukken en we waren er 45 minuten mee bezig. Ik heb het zelf toen maar opgegeven en op een andere pose overgegaan.
                  Het is een kwestie van afspreken van te voren en het in je hoofd uitwerken. Soms lukt het meteen.. en soms duurt het een poos.. en soms mislukt het gewoon. Daar zijn de TFP shoots voor hahaha
                  Succes!!!

                  Ik heb wel een serieuze handicap bij dit model, she is the lady of the house
                  En ze vindt mijn experimenten maar niks vergeleken bij wat ze met echte fotografen doet...

                  Als ik zeg dat ik een ander model ga zoeken dan krijg ik

                  Meestal werk ik mijn ideetjes ook samen met een andere fotograaf uit en dan werkt het meestal wel.

                  Thanks again,

                  L.

                  Comment


                  • #10
                    Re: bright met één TL lampje en de zon

                    Oorspronkelijk geplaatst door Emanon Bekijk bericht
                    Ik heb wel een serieuze handicap bij dit model, she is the lady of the house
                    En ze vindt mijn experimenten maar niks vergeleken bij wat ze met echte fotografen doet...

                    Als ik zeg dat ik een ander model ga zoeken dan krijg ik

                    Meestal werk ik mijn ideetjes ook samen met een andere fotograaf uit en dan werkt het meestal wel.

                    Thanks again,

                    L.
                    Waarom ook een model elders zoeken als je zelf een LP'ke in huis hebt !

                    Comment


                    • #11
                      Re: bright met één TL lampje en de zon

                      Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                      Waarom ook een model elders zoeken als je zelf een LP'ke in huis hebt !
                      oh... daar kan ik je wel antwoord op geven. Met mijn vrouw en dochter is het precies hetzelfde. Die zeuren maanden voor een shoot en als ze dan 1 x voor de cam staan kijken ze op hun horloge of ze iets anders mogen gaan doen
                      Je moet ook nooit je eigen vrouw rijles gaan geven. Dat gaat gewoon niet

                      Dus ik stel een ruil voor Vreemde ogen dwingen zeggen ze.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: bright met één TL lampje en de zon

                        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        oh... daar kan ik je wel antwoord op geven. Met mijn vrouw en dochter is het precies hetzelfde. Die zeuren maanden voor een shoot en als ze dan 1 x voor de cam staan kijken ze op hun horloge of ze iets anders mogen gaan doen
                        Je moet ook nooit je eigen vrouw rijles gaan geven. Dat gaat gewoon niet

                        Dus ik stel een ruil voor Vreemde ogen dwingen zeggen ze.
                        Jup, same here. Maar als zij erbij is, zijn andere modelle wel toegestaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: bright met één TL lampje en de zon

                          En toch is 't helemaal geen slechte foto. Een stukje bovenaan en links er af, nog wat in de (foto)soep en en hij wordt zelfs hele goeie...

                          Comment


                          • #14
                            Re: bright met één TL lampje en de zon

                            Ben waarschijnlijk weer een uitzondering maar vraag me af wat hier de bedoeling van is.........
                            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

                            Gratis kijkplezier Coming soon

                            Comment


                            • #15
                              Re: bright met één TL lampje en de zon

                              Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                              Ben waarschijnlijk weer een uitzondering maar vraag me af wat hier de bedoeling van is.........
                              Is dit dan een vraag ?

                              Comment

                              Working...
                              X