Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Kris: het is een mening, zoals er zovele zijn, niet de alleszaligmakende. De opmerking heeft niets met u persoonlijk te maken. Je mag best experimenteren en deelnemen aan trends, waarom zou je niet, al doende leert men en gaat men zijn weg.
Kijk naar de laatste zin in Kodachrome zijn reactie. Voilà!
Opmerkingen worden vaak als een aanval op iemands kunnen beschouwd; ik denk dat dit in dit geval helemaal niet de bedoeling is. Of vergis ik me?
@Gauloise:: begrijp m'n post ni verkeerd, ik zie jullie antwoord ook ni als een aanval. Wat ik heb getracht aan te geven was dat het gewoon een experimentje is van mij, en iets in een algemene trend (een mens baseert zich daar nu eenmaal op ). Als jullie willen, en als ik mag van de mods natuurlijk, wil ik gerust eens een niet-ge-x-process-de foto online zetten. Als je trouwens de andere foto's op m'n webstek bekijkt ga je ook zien dat dit de eerste keer is Origineel was trouwens de opzet om de foto's B/W te maken, maar ik vond die precies iets minder geslaagd. Wss door de belichting (ik vergeef het me nooit dat ik op die dag de batterijen van m'n flits vergeten ben )
Bij de tweede foto vind ik de bewerking gepast, bij de andere 2 foto's zijn ze wat te hard uitgevoerd. Het is een trend en na een tijdje wordt het misschien voor sommigen wat te veel van het goede. Begrijpelijk ('k heb dat soms ook met die harde HDR omzettingen waar alle naturel uit weg gehaald is).
Als dit je eerste keer is dan kijk ik alvast uit naar het vervolg van je shoots en bewerkingen.
Als dat beide jullie eerste shoot was , Proficat
Model heeft mooie uitstraling !
En jouw bewerking is goed uitgevoerd, je ziet waar het om draait.
Voorkeur voor 2 en 3 !
Ik ga proberen om vandaag of morgen nog enkele foto's online te zetten. Alleen ben ik er nog niet uit of het Fotodiscussie (extra) of Showcase materiaal is...
Ik ga proberen om vandaag of morgen nog enkele foto's online te zetten. Alleen ben ik er nog niet uit of het Fotodiscussie (extra) of Showcase materiaal is...
de forumregels voorzien daar duidelijk in hoor.
grt,bouk.
Comment