Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loes

    Met knikkende knieën post ik hier voor het eerst. Het eindresultaat van m'n eerste shoot met een model bevalt me uitstekend. Tijdens de shoot heb ik wel gemerkt dat ik me soms nog wel wat erger dat ik het "niet-van-de-eerste-keer" goed kan, maar aldoende leert m'n zeker?





    Meer foto's van Loes (eventueel post ik er later nog wel enkele) kan je hier vinden.

    Kris
    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
    http://digital.raptor-tec.be

  • #2
    Re: Loes

    was mijn eerste shoot maar zo geslaagd ... persoonlijk vind ik 2e de mooiste
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Loes

      Ik vind de sfeer in ieder geval heeeeel fraai. Vooral op 2 en 3.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Loes

        Dit is een heel mooie reeks, heel sfeervol, licht mooi gebruikt, alsook de lijnen in de compo's.

        Comment


        • #5
          Re: Loes

          tis mooi, lekker doorgaan in iedergeval.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Loes

            is toch heel erg meegevallen voor je eerste keer? Zeker geslaagd
            Lichte voorkeur voor 2 & 3. Bij de eerste leidt de muur een beetje TE veel de aandacht af, mijn gedacht.
            Groetjes DD
            Fronstages

            Comment


            • #7
              Re: Loes

              Cool , cool! Laat maar komen! (alsook X-pr. omzetting )
              www.stevenlangeraert.com

              Comment


              • #8
                Re: Loes

                Ik vind het heel knap.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Loes

                  Ik treed iedereen hier bij: heel mooi. Knappe sfeer idd.

                  Maar is het enkel bij mij of zijn deze foto's (vooral 2e) inderdaad nogal soft? of is dat de bedoeling geweest?
                  equipment: camera's, lenses & some imagination

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loes

                    @SeaSquid: ze zijn volgens mij een beetje softer geworden door de bewerking. Van X-processing & PS heb ik nog niet veel kaas van gegeten spijtig genoeg .

                    Bedankt voor de positieve feedback! Hopelijk kan ik binnenkort nog wat meer van dit (en beter) presenteren!
                    Last edited by kris_vdm; 20 september 2007, 09:19. Reden: Dankwoordje
                    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                    http://digital.raptor-tec.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loes

                      Vind vooral de derde erg mooi en ook het best geschikt voor deze bewerking, al ben ik daar zelf ook absoluut geen expert in...
                      Bekijk ook de platen op: www.dimassimo.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loes

                        X-processing stinks.
                        Krijg er mijn buik van vol.
                        Als vroeger een kleurfilm in een verkeerd bad viel had je dergelijk resultaat en de klanten konden er niet om lachen, ook al is de sfeer wel heel speciaal.
                        De laatste tijd loopt het forum hier over van dergelijke behandelingen en worden de meesten dus enorm geïmpressioneerd door die kleurenzweem met meestal groen (of soms geel) kippende dominante. Het resultaat tast dermate de kleursprijding en verhouding heldere en donkere partijen aan dat een objectieve beoordeling onmogelijk gemaakt wordt.Doe maar veel zout in het eten en iedere schotel verliest zijn kwalitatieve aspecten.
                        Conclusie: het is heel zout maar ik verkies de originele flavour.
                        Dit is enkel mijn opinie en ik kan best aannemen dat velen er anders over denken.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Loes

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          X-processing stinks.
                          Krijg er mijn buik van vol.Henri
                          Er zijn blijkbaar nog mensen op BD die op durven komen voor hun (persoonlijke) mening. Ik mag dat alleen maar appreciëren. En in dit geval is die (ongezouten ) mening nog geboekstaafd ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Loes

                            voor mij zijn het alvast knappe beelden op zich en das natuurlijk de essentie (of je van x-processing met of zonder meerdere sausjes houdt of niet ... dat blijft uiteraard een persoonlijk gevoel) ... goede composities, een model met een mooie naturel (ze lijkt me hier ietsje gespannen) ... enne ... wat is goed? ... just enjoy & love it ... hier volgen nog mooie dingen
                            Scotty... beam me up !!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Loes

                              @lana: thanks! Het was voor ons beide iets nieuw: zij is geen prof model - en dat ook mijn intentie niet - en ik stond voor de eerste keer achter de knopjes te zeggen hoe ik het graag had (wat voor mij ook een nieuwe ervaring was). Daardoor waren we allebij een beetje gespannen/zenuwachtig inderdaad (maar we hebben ons wel goed geamuseerd)

                              @kodachrome & Gauloise: dank u voor jullie oprechte mening. Ik ben nog in m'n experimentele fase. Deze foto's met X-processing geven voor mij (persoonlijk) een extra aan de sfeerweergave. Voor mij was deze opgave ook een experiment om te zien of het mij ligt (dus naast processing, wat denk je dan van de poses etc). Ik kan goed aannemen dat mensen mss niet voor dit zijn, of voor HDR, of weet ik veel wat. Er zijn altijd trends, ik neem er nu toevallig aan eentje deel

                              Kris
                              Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                              http://digital.raptor-tec.be

                              Comment

                              Working...
                              X