Model: Shirin
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portretje van Shirin
Collapse
X
-
-
Re: Portretje van Shirin
Alweer een mooi koppie
Zou alleen nu nog ietsie meer aandacht aan het retouchewerk besteden als ik jou was. Die witte veeg onder haar wang is niet mooi vind ik.
En om het helemaal af te maken zou ik dan ook de witte gedeelten van haar bikinibandje en oksels bijwerken.
Desalnietemin.. je gaat lekkerGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
een mooie, maar toch wel wat jammer van het wit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Goed hoor! Alweer een portret waar ik niet op uitgekeken raak! Ze "plakt" bijzonder goed op papier.
Comment
-
Buiten het haar mag het een tikje scherper. In elk geval beter zo dan het "BD Sizer effect"
Ook de kleurwaas die ik op al je foto's met wit kan zien moet je idealiter leren corrigeren, want dat is meestal niet wat je oog ter plekke heeft waargenomen.
Wordt belangrijker wanneer een bruid je begint te vragen of ze een blauw trouwkleed aanhad...??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk berichtBuiten het haar mag het een tikje scherper. In elk geval beter zo dan het "BD Sizer effect"
Ook de kleurwaas die ik op al je foto's met wit kan zien moet je idealiter leren corrigeren, want dat is meestal niet wat je oog ter plekke heeft waargenomen.
Wordt belangrijker wanneer een bruid je begint te vragen of ze een blauw trouwkleed aanhad...??
Comment
-
-
Het is al uitgevonden in uw plaats
Een aantal hiervan behandelt deze specifieke gevallen.
Naargelang welke techniek of wanneer de waas zich zichtbaar vooral beperkt tot de kleding zou ik ook een masker maken met Select > Color Range...Last edited by maGuy; 19 september 2007, 17:31.
Comment
Comment