Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 Foto's met perspectief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3 Foto's met perspectief

Dit zijn drie opnamen van in C-Mine (Winterslag), een shooting day die ik daar even meepikte. Wat mij persoonlijk bevredigt (en dat geldt niet alleen voor deze drie beelden maar in het algemeen voor hetgeen ik die dag gepresteerd heb), is dat ik deze resultaten gewoon fijntjes vind als je bedenkt dat het ging om shootjes van 20 minuten, in een lokatie die ik nooit gezien had, met meisjes die ik niet kende... Gewoon maar luidop roepen in de kleedkamer: 'Wie is er klaar?' en dan op pad gaan en wandelen tot je 'iets' ziet dat kan dienen als plekje om 'iets' te proberen...

De 3 beelden hieronder zijn van mijn eerste sprongetje in het duister die dag. Het meisje heette Kim, zo leerde ik achteraf . 20 minuutjes shoot op evenveel meter van de kleedkamer

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: 3 Foto's met perspectief

De eerste is voor mij een topper.

De andere twee vind ik ook goed maar minder als die eerste.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

De eerste is héél sterk! Ik krijg er als 't ware zelf druk van op m'n schedel! Of zou dat van iets anders zijn
      Last edited by slr; 11 september 2007, 12:23.
      www.stevenlangeraert.com

Comment

drie keer sterk, sylvie!
        zo zie je dat centrale compo's
        wél kunnen werken ...
        (maar zéker niet per definitie)

schoon!

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ondanks de 20 minuten,is het u toch gelukt om een aansprekende serie te schieten,wat wél wat zegt over uw fotografisch inzicht

het meisje is erg jong waardoor haar poses op foto 1 en 2 mij ietwat gefaked overkomen....ik weet zeker dat u zonder die tijdsdruk, het model wél op haar best zou hebben gefotografeerd.
          ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

waardoor haar poses op foto 1 en 2 mij ietwat gefaked overkomen
            O maar ze was niet aan het faken hoor, ik was aan het zingen terwijl ik shootte lol lol
            www.sylviehuybrecht.be

Comment

LOL

mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                O maar ze was niet aan het faken hoor, ik was aan het zingen terwijl ik shootte lol lol
                De poses halen niet het beste uit het model naar boven, het komt mij iets te gekunsteld en futloos over... (foto 1 en 2)
                ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

De poses halen niet het beste uit het model naar boven, het komt mij iets te gekunsteld en futloos over... (foto 1 en 2)
                  Toch maar even iets verduidelijken dan. Robert, wat is 'het beste' uiteen model? Een mooi opgemaakte meid die aanlokkelijk in de lens kijkt?

Als ik fotografeer, maak ik beelden, en mijn modellen zijn daar een onderdeel van. Niet omgekeerd. Als ik een beeld wil neerzetten dat over schizofrenie gaat (beeld 1 en 2), sta ik mij geen moment af te vragen of mijn model er misschien niet beter zou uitzien in de studio met een mooie avondjurk, haar haar opgestoken, in een glamoureske pose enzovoort. Op dat ogenblik denk ik enkel aan de sfeer van mijn beelden. In dit geval heeft het meisje gedaan wat ik haar gevraagd heb en ze heeft dat mijns inziens goed gedaan, zo op twintig minuten tijd en zonder enige voorbereiding.

Waarmee ik maar wil zeggen: waar heb ik ooit beweerd dat ik het beste uit modellen wil halen? Daar zijn toch de beautyshoots en zo voor, en dat nemen mijn collega's wel voor hun rekening.... En dan zelfs nog: een meid die zich op 20 minuten tijd kan inleven in een opgelegd sfeerbeeld zou wel eens veel meer waard kunnen zijn dan een knap kopje op zich, zelfs in commerciele termen gedacht...
                  www.sylviehuybrecht.be

Comment

no1 en 3 voor mij. NO1 is de max. Heerlijk expressie en ik zou zo de hoofdpijn kunnen voelen.

no2 vind ik (zelf dan he) niet mooi belicht. geeft haar gelaat een breed plat uiterlijk.

Voor mij no1
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Knap drietal, vind het licht mooi gevangen op 3

Comment

de derde vind ik hemels ...
                        Scotty... beam me up !!!

Comment