op vraag van Julia
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
foto verwijderd
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
foto verwijderd
Labels: Geen
-
-
Re: Model Julia
Voor portret of modelfotografie mag er naar mijn mening nog behoorlijk wat gecropt worden. Dit is eigenlijk een mooi snapshot .
Wel een leuk model met toffe uitstraling.**Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'
-
Inderdaad ik zie ook veel potentieel in dit model, maar het geef me meer een vakantiefoto gevoel...
off topic: kasteel van ham steenokkerzeel?C'est moi le maître de la forêt noireCanon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II
Comment
-
-
Sorry, maar vind foto eigenlijk niet zo goed... hier had je meer uit kunnen halen. De voeten staan tegen de onderkant van de foto. Natuurlijk had je ook graag de achtergrond mee op de foto, maar dan had je beter wat door de knieën gegaan, of je toestel bijna tegen de grond gehouden, waardoor er meer dynamiek in je foto kwam. Je model had dan voor zich uit kunnen staren of in de lens. Probeer je model wat meer centraal in het beeld te zetten...
Tim W.Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotograaf jacobs Bekijk berichtGraag jullie mening
Oppassen met foto's met water op de achtergrond... Er staat van alles scheef op deze foto, wat beter recht gestaan had. Ik vind hem een beetje "slordig". Het lijkt wel of de wereld aan 't omvallen is en het model zich moet vasthouden aan de reling.
Comment
-
-
Re: foto verwijderd
jammer, nu weet geen mens meer waarover dit ging.
ik denk dat julia verdient om beter gefotografeerd te
worden. deze foto deed haar echt geen recht aan!
mm
Comment
-
-
Re: foto verwijderd
Probeer natuurlijk eerst toestemming te vragen, eer ge 'n foto op het net plaatst.
Zo worden veel onaangename toestanden vermeden.
Of Julia gelijk had.....!!! De foto heb ik jammer genoeg niet gezien."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
Comment