Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wellicht ben ik nog niet goed wakker, maar het duurde toch wel 15 volle seconden vooraleer ik zag wat er werkelijk op deze prent staat. Ik herkende het 'lege hokje' niet als dusdanig, ik zag eerst een opgevouwen stuk landkaart of zoiets. Enfin ik zag de diepte niet meteen. Zal wel aan mij liggen
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Idee is idd heel leuk echter de uitvoering vind ik minder. Zal best een heel werk geweest zijn, maar ik mis hier toch echt een beetje de finishing touch. (Van de deur dan) Hart mankeert niks aan
Idee is idd heel leuk echter de uitvoering vind ik minder. Zal best een heel werk geweest zijn, maar ik mis hier toch echt een beetje de finishing touch. (Van de deur dan) Hart mankeert niks aan
Ja, heb getwijfeld of het niet duidelijker moest, maar zou dan te 'gemaakt' geworden zijn denk ik. Vind dit 'natuurlijker' overkomen, in zover dat iemand een deur in zijn borst zou hebben hee... ( Is trouwens zelfportret... )
Greetz,
Tim
Did you hear about the dyslexic devil worshipper?
He sold his soul to Santa...
Comment