Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De SlakBekijk bericht
diagonaal is eens iets anders...
maar ja, wie ben ik hè... :-)
'eens' is het woordje dat er teveel staat. Diagonaal is inderdaad iets anders.
Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder
Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
'eens' is het woordje dat er teveel staat. Diagonaal is inderdaad iets anders.
Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder
Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen
Mvg,
Als het kind maar ene naam heeft he , ik kon ze net zo goed Naomi 24 genoemd hebben ...
Ik kan Frederic hier wel volgen hoor ... iets meer spanning en contrast "zou" een optie zijn.
Dat is natuurlijk ieder zijn ding he , ik hou niet echt van contrastrijke opnames ; heb liever dat de ogen er uit springen.. ; sta er toch nog altijd versteld van wat deze piepjonge modellen voor de lens presteren met een minimum aan regie !
Comment