Daglichtopname , geen opheldering !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Diagonaal
Collapse
X
-
-
Re: Diagonaal
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk berichtdiagonaal is eens iets anders...
maar ja, wie ben ik hè... :-)
Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder
Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht'eens' is het woordje dat er teveel staat. Diagonaal is inderdaad iets anders.
Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder
Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen
Mvg,
Comment
-
Ik dacht al dat "diagonaal" een rare naam was
Ik kan Frederic hier wel volgen hoor ... iets meer spanning en contrast "zou" een optie zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtIk dacht al dat "diagonaal" een rare naam was
Ik kan Frederic hier wel volgen hoor ... iets meer spanning en contrast "zou" een optie zijn.
Comment
Comment