Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diagonaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Diagonaal

Daglichtopname , geen opheldering !

Re: Diagonaal

ik ken hélemaal NIKS van portrettenwerk, maar ik vind deze wel leuk!
    diagonaal is eens iets anders...
    maar ja, wie ben ik hè... :-)

Comment

mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
        diagonaal is eens iets anders...
        maar ja, wie ben ik hè... :-)
        'eens' is het woordje dat er teveel staat. Diagonaal is inderdaad iets anders.
        Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder

Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          'eens' is het woordje dat er teveel staat. Diagonaal is inderdaad iets anders.
          Een diagonaal is een rechte lijn die twee niet-opeenvolgende hoekpunten van een veelhoek verbindt. Dus, bij een rechthoek van linksboven naar rechtsonder of van rechtsboven naar linksonder

Waarom geen opheldering, Awacs...? Het zou anders nochtans een plaat geweest zijn met interessantere belichting. Maar ja, smaken verschillen

Mvg,
          Als het kind maar ene naam heeft he , ik kon ze net zo goed Naomi 24 genoemd hebben ...

Comment

Ik dacht al dat "diagonaal" een rare naam was

Ik kan Frederic hier wel volgen hoor ... iets meer spanning en contrast "zou" een optie zijn.
            www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Ik dacht al dat "diagonaal" een rare naam was

Ik kan Frederic hier wel volgen hoor ... iets meer spanning en contrast "zou" een optie zijn.
              Dat is natuurlijk ieder zijn ding he , ik hou niet echt van contrastrijke opnames ; heb liever dat de ogen er uit springen.. ; sta er toch nog altijd versteld van wat deze piepjonge modellen voor de lens presteren met een minimum aan regie !

Comment

Working...
              X