Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Julia - caged...
Collapse
X
-
Julia - caged...
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: Julia - caged...
de eerste maakt de meeste indruk op mij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
1 en 3 heel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtde eerste maakt de meeste indruk op mij.
grt,bouk.
(al had ik graag nog een stukje van de bodem gezien).Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
Idd de eerste foto
Dat ik daar nog niet aan gedacht heb
Zo'n kooi is veel gemakkelijker dan die ketting waar ik Marijke mee vastmaak in de keuken.
En als ik die kooi groot genoeg maak dat ze de afwas nog kan doen is er ook geen probleem he ! Goed ideeMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtOok mijn mening
(al had ik graag nog een stukje van de bodem gezien).
Zo dacht ik er ook over.
Was het de bedoeling dat de scherpte bij de 2e op de kooi ligt en niet op het gekooide model?Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment
-
Gaaaaf ideee!!! Wil ik ook
No1 en 3 voor mij!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk berichtZo dacht ik er ook over.
Was het de bedoeling dat de scherpte bij de 2e op de kooi ligt en niet op het gekooide model?some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
Comment