Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lies

ik heb al vele foto's gezien vanuit dit standpunt dus echt vernieuwend is het niet, maar ik blijf zulke foto's toch zeer mooi vinden
    wat vinden jullie ervan? of

5DmkIII en wat glas

Re: lies

Misschien niet vernieuwend maar wel mooi.
    Vooral goed gespeeld met de DOF.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
      Misschien niet vernieuwend maar wel mooi.
      Vooral goed gespeeld met de DOF.
      Vind ik ook !

Comment

Yep! Ik hou wel van zulke beelden en de beperkte DOF. Mooi !!!
        SKurt.be
        www.SKurt.be

Comment

Mooie beelden!
          Mvg Tim

Comment

geef mij de laatste maar, zeer mooi beeld, waar ik lang naar gekeken heb.
            bij de eerste twee vind ik het jammer dat de scherpte net niet optimaal ligt wat toch van belang is bij foto's met zulke beperkte scherptediepte.
            in elk geval of het nu vernieuwend is of niet: doe het gerust nog maar wat vaker

groeten, robbe
            Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
            Wait. Look. Feel.
            Then shoot ! (David Muench)

Comment

mooie DOF, knappe kleuren
              Fuji XPRO1

Comment

ga voor de laatste opname, al vind ik de DOF iets te beperkt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mits goed uitgevoerd vind ik het heerlijk om naar te kijken, en in dat opzicht een 10 +
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk bericht
                    geef mij de laatste maar, zeer mooi beeld, waar ik lang naar gekeken heb.
                    bij de eerste twee vind ik het jammer dat de scherpte net niet optimaal ligt wat
                    hier ga ik volledig mee akkoord, maar het is omdat het allemaal nogal snel moest gebeuren (foto's zijn in gewone buitenlucht genomen op een camping in spanje tussen alle drukte door)

@bouk: als je kijkt naar de sluitertijden (bij 1 en 3) zal je zien dat ik weinig keuze had om zulk groot diafragma te nemen, en met de 400D drijf ik de ISO helemaal niet graag boven de 100

@MadMax: dus ik mag hieronder verstaan dat je ze goed uitgevoerd vindt?

alvast iedereen bedankt voor de goeie reacties
                    Last edited by Matthias; 4 september 2007, 16:09.
                    5DmkIII en wat glas

Comment

ja hoor, vind het standpunt heel prettig kijken zo Heb ze met een groothoek toch minder prettig gezien
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

goe gedaan
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

Voor mij toch maar de eerste 2 foto´s maar ik had ook graag gehad dat op beide de ogen er scherp hadden opgestaan. Die mooie blauwe pupillen contrasteren mooi met de sproeten en het rode haar. Maar dan moeten die ogen er wel scherp op staan. Met wat meer DOF moet dat perfect lukken!
                          Misschien ook toch een klein beetje de blauwe schijn onder haar ogen wegtoveren ( enkel dat hoor ).

De compositie van de 1ste vind ik de beste maar op foto 2 toont het model dan weer die mooie spontane glimlach.

Mooi toch
                          BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                            Voor mij toch maar de eerste 2 foto´s maar ik had ook graag gehad dat op beide de ogen er scherp hadden opgestaan. Die mooie blauwe pupillen contrasteren mooi met de sproeten en het rode haar. Maar dan moeten die ogen er wel scherp op staan. Met wat meer DOF moet dat perfect lukken!
                            Misschien ook toch een klein beetje de blauwe schijn onder haar ogen wegtoveren ( enkel dat hoor ).

De compositie van de 1ste vind ik de beste maar op foto 2 toont het model dan weer die mooie spontane glimlach.

Mooi toch
                            beiden ogen moeten er inderdaad scherp op staan maar dat is op dat moment moeilijk te beoordelen en zoals ik al zei dan ging mijn sluitertijd nog meer omhoog
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Scherpte ligt bij elke foto verkeerd, kwestie van 1cm ... maar die ene cm is mij teveel bij deze beperkte dof.
                              www.fotofolio.be

Comment

Working...
                              X