Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lies
Collapse
X
-
-
-
Re: lies
Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk berichtMisschien niet vernieuwend maar wel mooi.
Vooral goed gespeeld met de DOF.
Comment
-
Comment
-
geef mij de laatste maar, zeer mooi beeld, waar ik lang naar gekeken heb.
bij de eerste twee vind ik het jammer dat de scherpte net niet optimaal ligt wat toch van belang is bij foto's met zulke beperkte scherptediepte.
in elk geval of het nu vernieuwend is of niet: doe het gerust nog maar wat vaker
groeten, robbePrepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Comment
-
-
ga voor de laatste opname, al vind ik de DOF iets te beperkt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mits goed uitgevoerd vind ik het heerlijk om naar te kijken, en in dat opzicht een 10 +Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbe852 Bekijk berichtgeef mij de laatste maar, zeer mooi beeld, waar ik lang naar gekeken heb.
bij de eerste twee vind ik het jammer dat de scherpte net niet optimaal ligt wat
@bouk: als je kijkt naar de sluitertijden (bij 1 en 3) zal je zien dat ik weinig keuze had om zulk groot diafragma te nemen, en met de 400D drijf ik de ISO helemaal niet graag boven de 100
@MadMax: dus ik mag hieronder verstaan dat je ze goed uitgevoerd vindt?
alvast iedereen bedankt voor de goeie reactiesLast edited by Matthias; 4 september 2007, 16:09.5DmkIII en wat glas
Comment
-
ja hoor, vind het standpunt heel prettig kijken zo Heb ze met een groothoek toch minder prettig gezienGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Voor mij toch maar de eerste 2 foto´s maar ik had ook graag gehad dat op beide de ogen er scherp hadden opgestaan. Die mooie blauwe pupillen contrasteren mooi met de sproeten en het rode haar. Maar dan moeten die ogen er wel scherp op staan. Met wat meer DOF moet dat perfect lukken!
Misschien ook toch een klein beetje de blauwe schijn onder haar ogen wegtoveren ( enkel dat hoor ).
De compositie van de 1ste vind ik de beste maar op foto 2 toont het model dan weer die mooie spontane glimlach.
Mooi tochBD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtVoor mij toch maar de eerste 2 foto´s maar ik had ook graag gehad dat op beide de ogen er scherp hadden opgestaan. Die mooie blauwe pupillen contrasteren mooi met de sproeten en het rode haar. Maar dan moeten die ogen er wel scherp op staan. Met wat meer DOF moet dat perfect lukken!
Misschien ook toch een klein beetje de blauwe schijn onder haar ogen wegtoveren ( enkel dat hoor ).
De compositie van de 1ste vind ik de beste maar op foto 2 toont het model dan weer die mooie spontane glimlach.
Mooi toch5DmkIII en wat glas
Comment
-
Scherpte ligt bij elke foto verkeerd, kwestie van 1cm ... maar die ene cm is mij teveel bij deze beperkte dof.
Comment
Comment