Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rachel (exotic)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rachel (exotic)

I like this stuff !!!!
    'k Ben fan van zwart-wit, en dit zijn 2 knallers. Hier zit nogal een beeke sfeer in, who cares als er schaduwen toelopen!
    Eén is supermegacool, van mijn part mag die massas megagroot op doek ergens in een stad hangen, dat zou nogal een publiekstrekker zijn voor één of andere campagne.
    Wat me wel intrigeert, is dat je nikske, nada, nothing ziet van de softbox (of zoiets) in de bril, komt het nu door de positie van het licht (opzij) of heb je geshopt, 't is me een raadsel, 'k ben benieuwd

De tweede, ik kreeg zo 't gevoel dat de kleuren erafsprongen, en toch is't zwartwit, (ja de kleuren zijn er idd afgesprongen ) Ik bedoel maar, er zit vibrance in dat beeld desondanks het zwart-wit is. Het spel van licht en donker, wit, grijs en zwart is prachtig, en de looks en de uitdrukkingen van de modellen maken dat het beeld leeft.

Nei!!
    SKurt.be
    www.SKurt.be

Comment

Wat me wel intrigeert, is dat je nikske, nada, nothing ziet van de softbox (of zoiets) in de bril, komt het nu door de positie van het licht (opzij) of heb je geshopt, 't is me een raadsel, 'k ben benieuwd
      Beetje geshopt. Het stoorde te veel in deze crop. De softbox stond dan zowat centraal in beeld en dat kon écht niet zijn....
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

Comment

cool ! luvit !
        Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

Comment

Alletwee heel goed.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Ikzelf ga voor de eerste, hoewel ik ze allebei heel mooi vind.

Enneuh ... ik heb al twee keren een exotic geprobeerd en twee keren stuurden ze hun kat. Derde keer beste keer? Kzal nog eens vragen of de donkere huid de lichtmeting beïnvloed, hè Sylvie?
            http://www.dennisclaes.be

Comment

die heeft wa weg van de vroegere Kelis
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
              X