Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en toffe diagonalen ... maar ik wacht nog op de awacs-versie alvorens te beslissen
Want op mijn (2e-rangs)monitor is het borst/buikgedeelte toch ook "iets veel teveel puur witte vlek" en nog heel goed bij te stellen met shadow/highlight, desgewenst selectief.
en toffe diagonalen ... maar ik wacht nog op de awacs-versie alvorens te beslissen
Mijn haren komen recht é ... bij het idee ... dat er iemand ... die foto's ... zou opslaan - bewerken - herposten ... Anders post ik gewoon de RAW-versie in het vervolg
Had ik wel verwacht en ik bedoel ook niet dat ge dat allemaal proper moet recupereren, maar nu zit er geen dimensie meer in die vlek en eens uw oog erop gevallen is beschouw je dat niet meer als een deel van de foto, maar alsof je de background van je document ziet of zo Ge weet het allemaal goe genoeg...
Aan mijn pipetje te zien is het anders bijlange niet uitgebrand, dus het zijn mijn ogen, de monitor en de opgewekte indruk
Comment