Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat bouk zo streng is omdat je 2e foto zijn illusies heeft vernietigd door voorgoed te verraden waar de wolken gemaakt worden...
Op de 3e heb je haar flatterend (variatie op flatteus ) neergezet
Wat de beelden veel beter kan maken is een selectieve behandeling qua kleur, contrast, scherpte en "onzichtbare vignettering".
Ik ga het qua afwerking voor mezelf voorlopig dus maar "Lightroom-foto's" noemen... , waar ik verder niks negatief mee bedoel.
foto2 heb ik het groen van de stenen en gras aan linkerkant geaccentueerd, om te contrasteren met de kerntoren (yeps Doel). Look van model is hier ook bij passend vind ik, en vind prima shot "Nature vs Industry".
Vandaar dus die toren van doel erop gelaten
Ik ga idd wat oefenen & spelen met photoshop. Gebruik het nu wel al 6tal jaren voor ontwerpen, maar praktisch weinig gebruikt voor effectieve foto's meer charme te geven.
Huidige "site" is maar iets tijdelijk, die JAlbum vind ik maar nix.
Daarom als ik deze week eens tijd heb een degelijk album online te plaatsen (met Gallery ofzo).
Thanks voor alle commentaren, steek ik enorm veel van op !
Ik denk dat bouk zo streng is omdat je 2e foto zijn illusies heeft vernietigd door voorgoed te verraden waar de wolken gemaakt worden...
Op de 3e heb je haar flatterend (variatie op flatteus ) neergezet
Wat de beelden veel beter kan maken is een selectieve behandeling qua kleur, contrast, scherpte en "onzichtbare vignettering".
Ik ga het qua afwerking voor mezelf voorlopig dus maar "Lightroom-foto's" noemen... , waar ik verder niks negatief mee bedoel.
Bij foto 2 zou ik de elektriciteitslijnen links van haar hand shoppen en ook deze tussen het gras eronder. Ze hangen zowat in het ijle, just my 2 cnets, zulle
Bij foto 2 zou ik de elektriciteitslijnen links van haar hand shoppen en ook deze tussen het gras eronder. Ze hangen zowat in het ijle, just my 2 cnets, zulle
Comment