Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3e shoot - Katrien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3e shoot - Katrien

Fuji XPRO1

Re: 3e shoot - Katrien

een model hoort te poseren, das hier wel(te) letterlijk opgevat, ga toch voor de eerste opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk dat bouk zo streng is omdat je 2e foto zijn illusies heeft vernietigd door voorgoed te verraden waar de wolken gemaakt worden...

Op de 3e heb je haar flatterend (variatie op flatteus ) neergezet

Wat de beelden veel beter kan maken is een selectieve behandeling qua kleur, contrast, scherpte en "onzichtbare vignettering".
      Ik ga het qua afwerking voor mezelf voorlopig dus maar "Lightroom-foto's" noemen... , waar ik verder niks negatief mee bedoel.

Site nog ge-update?
      Last edited by maGuy; 27 augustus 2007, 07:06.

Comment

Foto 1 vind ik persoonlijk de mooiste.

Comment

foto2 heb ik het groen van de stenen en gras aan linkerkant geaccentueerd, om te contrasteren met de kerntoren (yeps Doel). Look van model is hier ook bij passend vind ik, en vind prima shot "Nature vs Industry".
          Vandaar dus die toren van doel erop gelaten

Ik ga idd wat oefenen & spelen met photoshop. Gebruik het nu wel al 6tal jaren voor ontwerpen, maar praktisch weinig gebruikt voor effectieve foto's meer charme te geven.

Huidige "site" is maar iets tijdelijk, die JAlbum vind ik maar nix.
          Daarom als ik deze week eens tijd heb een degelijk album online te plaatsen (met Gallery ofzo).

Thanks voor alle commentaren, steek ik enorm veel van op !

Franky

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
          Ik denk dat bouk zo streng is omdat je 2e foto zijn illusies heeft vernietigd door voorgoed te verraden waar de wolken gemaakt worden...

Op de 3e heb je haar flatterend (variatie op flatteus ) neergezet

Wat de beelden veel beter kan maken is een selectieve behandeling qua kleur, contrast, scherpte en "onzichtbare vignettering".
          Ik ga het qua afwerking voor mezelf voorlopig dus maar "Lightroom-foto's" noemen... , waar ik verder niks negatief mee bedoel.

Site nog ge-update?
          Fuji XPRO1

Comment

Mooie beelden met een voorkeur voor nr 1

Bij foto 2 zou ik de elektriciteitslijnen links van haar hand shoppen en ook deze tussen het gras eronder. Ze hangen zowat in het ijle, just my 2 cnets, zulle
            Mvgr
            DimitriM (BD0913BE)
            website: http://www.pbase.com/dimitrim

Comment

niet eens opgemerkt
              thanks

Oorspronkelijk geplaatst door DimitriM Bekijk bericht
              Bij foto 2 zou ik de elektriciteitslijnen links van haar hand shoppen en ook deze tussen het gras eronder. Ze hangen zowat in het ijle, just my 2 cnets, zulle
              Fuji XPRO1

Comment

Working...
              X