Ben een collectie van mijn foto's aan het maken voor mijn portfolio en wil deze foto eens aan jullie mening onderwerpen, thx alvast, Rudi
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bewerkt portret
Collapse
X
-
-
Re: Bewerkt portret
Alvast knap gedaan, maar bij zo'n werkjes zie ik ook graag de originele foto ook..
grtz
-
-
Die tut is top secret
De paar seconden dat ik ervan gezien heb was hij al slechte gewoontes aan het aanleren. Maar het is tenminste geen typisch irritant Amerikaans geblaat meer zoals hij vroeger altijd deed, heb ik de indruk.
Lippen en tierlantijntjes zitten niet echt op de persoon in jouw foto maar zweven erboven. In de tut mss ook, maar dan hopelijk toch op een mooiere manier.Last edited by maGuy; 25 augustus 2007, 14:36.
Comment
-
-
haha, ik deed dit niet per express maar deze foto staat in mijn portfolio op mijn website en omdat ik de nieuwe versie beter vond dan het origineel heb ik dat veranderd maar ik wist niet echt dat hij hier ook zou veranderen.
Wat eigenlijk ook maar logisch is, dus sorry voor het veranderen, ik zal het nooit nooit meer doen.
Alvast thx voor de aan- en op-merkingen
Comment
-
-
Vind dit zeker niet verkeerd, maar mis toch wel een beetje impact. Tis zo 2 dimensionaal.
Maar ik doe het je niet naGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment