Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker geen slecht begin hoor. Het valt me alleen op dat ze niet loepzuiver scherp zijn. Vooral no3 en ook die andere serie niet.
Foto's van dit kaliber (in lingerie) vraagt ook vaak om wat nabewerking in PS. Bijv. de donkere wallen op plaat 1 in de tweede serie. Je kunt de foto's natuurlijk ook naturel houden, maar dat is persoonlijke smaak.
Ook zou ik wat spelen met de kleuren en levels om het iets spannender te maken.
Zeker geen slecht begin hoor. Het valt me alleen op dat ze niet loepzuiver scherp zijn. Vooral no3 en ook die andere serie niet.
Foto's van dit kaliber (in lingerie) vraagt ook vaak om wat nabewerking in PS. Bijv. de donkere wallen op plaat 1 in de tweede serie. Je kunt de foto's natuurlijk ook naturel houden, maar dat is persoonlijke smaak.
moet wel bekennen dat de foto's snel na de shoot hier stonden, ipv eerst optimaal te bewerken (nieuwsgierigheid naar commentaren noemen ze dat :-) )
Foto's hier gepost zijn eigenlijk daardoor ook niet de betere, selecties van serie zijn nu gemaakt, ga later dit weekend kijken om een gallery site aan te maken om hier een link te plaatsen
Comment