Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings & wheels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wings & wheels

Foto genomen op Wings & wheels Ursel
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Re: Wings & wheels

mooie foto
    maar ik had em iets meer naar rechts genomen zodat die vrachtwagen? er volledig op stond.

Comment

leuk, maar jammer dat meneer de Soldaat niet even een stapje naar rechts(voor de kijkers links) heeft gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zou zelf denk dat het van jaren '40 is. Dus mooi gelukt!

Comment

Probleem met dit soort foto's is dat dit geen "fotoshoot" is maar eerder een gelegenheids foto. Je hebt geen zeggingsschap over de opstelling. De achterkant van de camion was niet zichtbaar door de neus van een 2de wagen die er naast opgesteld stond en enkele obstakels. Wat de positie van de soldaat betreft, die wilde ik vóór de camion om het plaatje tot 1 geheel te maken, meer naar links (zijn rechterkant) zou hem in lijn met de camion geplaatst hebben, wat volgens mij een minder goede compositie was. Moest ik nog iets kunnen veranderen, dan zou ik hem eerder naar rechts opschuiven zodat de neus van de camion zichtbaar was, maar dan komen de obstakels in zicht (een stukje is reeds zichtbaar, had ik eraf moeten snijden)
          Ik vind dit laatste een interesante discussie, dus graag reaktie
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Het benaderd wel de sfeer van toen hoor, maar mis toch wat contrast. Vooral de achtergrond komt wat flets en overstraald over hier.

Comment

Ik heb het contrast wat verminderd omdat om beter een "oude "foto te benaderen. Misschien toch beter in kleur ?
              Hier is het origineel.

Comment

Working...
              X