De dochter van mijn nicht die aan het badmintonnen was stond er zo mooi te kijken, vandaar dit plaatje geschoten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Miranda (update: zw/w versie)
Collapse
X
-
Miranda (update: zw/w versie)
Last edited by DamnSharp; 21 augustus 2007, 19:50.Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5Labels: Geen
-
-
Re: Miranda
Deze vind ik echt goed
(niet geposeerde foto's vallen mij overigens meer in de smaak dan de wel geposeerde)
Scherpte is goed, onderwerp mooi geïsoleerd van de achtergrond, geen storende schaduwen ondanks de aanwezige zon, compo OK.
Niets dan lof dus.Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
-
zie graag kleur, maar deze zou ik wel eens in zwart/wit willen zien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzie graag kleur, maar deze zou ik wel eens in zwart/wit willen zien.
grt,bouk.
desalniettemin is dit een geslaagde fotoWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Bedankt voor de reacties! Ik ga zw/w omzetting doen en posten. Thx.Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
Comment
-
-
hmmm zw weet ik niet, maar dezelfde met 10% minder rood zou heel fraai zijn denk ik.
Mooi portretGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichthmmm zw weet ik niet, maar dezelfde met 10% minder rood zou heel fraai zijn denk ik.
Mooi portret
Juiste moment gekozen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtTrue!
Juiste moment gekozenGroetjes, Damiaan.
Comment
-
Mooie foto, ik hou ook enorm van spontane, niet geposeerde foto's dus deze is super
Persoonlijk denk ik niet dat ZW een meerwaarde geeft aan de foto maar misschien moet ik mijn mening herzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zinno01 Bekijk berichtMooie foto, ik hou ook enorm van spontane, niet geposeerde foto's dus deze is super
Persoonlijk denk ik niet dat ZW een meerwaarde geeft aan de foto maar misschien moet ik mijn mening herzienGroetjes, Damiaan.
Comment
-
-
Hier dan de zw/w versie:
Groetjes, Damiaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door damsoft Bekijk berichtHier dan de zw/w versie:
(maar dat komt vooral omdat ze er zo ouder uit ziet vrees ik ;-))
EDIT MOD Franciskine : foto uit reply verwijderd om de leesbaarheid van het topic te bewaren . . .Last edited by Franciskine; 21 augustus 2007, 21:09.Imagination is more important than knowledge...
http://www.kiekje.be
Comment
-
Re: Miranda (update: zw/w versie)
Ja, deze is ook heel mooi zo.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment