Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze vind ik echt goed
(niet geposeerde foto's vallen mij overigens meer in de smaak dan de wel geposeerde)
Scherpte is goed, onderwerp mooi geïsoleerd van de achtergrond, geen storende schaduwen ondanks de aanwezige zon, compo OK.
Niets dan lof dus.
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Mooie foto, ik hou ook enorm van spontane, niet geposeerde foto's dus deze is super
Persoonlijk denk ik niet dat ZW een meerwaarde geeft aan de foto maar misschien moet ik mijn mening herzien
Mooie foto, ik hou ook enorm van spontane, niet geposeerde foto's dus deze is super
Persoonlijk denk ik niet dat ZW een meerwaarde geeft aan de foto maar misschien moet ik mijn mening herzien
Thanks voor je compliment! Ik las al dat meerdere denken dat zw/w mooier is, ik ga een omzetting ervan maken en posten.
Comment