Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
prachtshot zul je me niet zo snel horen zeggen (ben kritikaster )
(ondanks het feit dak geen muggenzifter ben, stoort de uitgebrande vlek me een beetje)
maar niet durven ??? ...
Het is een gedurfde plaat, die ongetwijfelde evenveel voorstanders als tegenstanders zal kennen. Moet kunnen, en zo'n bewerking kan een gewoon lijkende foto toch wel extra cachet geven, wat het hier ook wel doet. Al moet ik zeggen, dat wanneer je door de bewerking heen kijkt, de basisfoto er zeker ook mag zijn.
prachtshot zul je me niet zo snel horen zeggen (ben kritikaster )
(ondanks het feit dak geen muggenzifter ben, stoort de uitgebrande vlek me een beetje)
maar niet durven ??? ...
Ja die uitgebrande plek heb je helemaal gelijk in, maar als ik de raad van Antoinette opvolg dan ben ik er vanaf
Verder bedankt voor jullie reactie
Comment