Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natacha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natacha

al een beetje bekend hier
    heb nog nekeer het voorrecht gehad

k'heb er zoveel, moeilijk kiezen

grtz
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

Re: Natacha

jammer van die laatste, de eerste twee nl erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Afgezien van het feit dat ik dit geen mooi model vind (da's louter persoonlijk en doet verder niets ter zake) vind ik de eerste een mooi gelukt portret, lekkere belichting en goed gebracht. De tweede stoort door de felle spot en de derde...neen, laat maar.

ciao

Comment

[QUOTE=Gauloise;1497079]Afgezien van het feit dat ik dit geen mooi model vind (da's louter persoonlijk en doet verder niets ter zake)

Sorry, maar als het niks terzake doet, waarom moet je het dan vermelden?????
        Mensen hebben ook gevoelens hoor; en modellen kijken soms mee naar de commentaren.
        En Natasha, prima werk geleverd hoor.
        @JP Eerste 2 foto's zeer geslaagd.

Comment

eerste vind ik de beste: belichting, compo. Misschien iets duidelijker voor: of driekwart kiezen, of echt zijaanzicht?
          bij de tweede zou ik de scherpte op de spiegeling gelegd hebben (omdat het oog daar naar toe leidt- het mijne toch...) en de kadrering krapper genomen hebben zodat de spot niet te zien was.
          De derde is de minste van de drie en denk ik op een verkeerd moment afgedrukt.
          @Gauloise: dergelijke opmerkingen ivm modellen doen - zoals je zelf zegt - niets ter zake, maar meer nog: ik vind ze totaal ongepast en da's ook louter persoonlijk...

mvg
          Caroline
          www.myspace.com/photocaroline

Comment

Door mij herhaaldelijk te citeren maak je 't alleen maar erger.

Ik heb mijn vooroordeel uitgesproken en toch getracht verder een objectief fotografisch commentaar te geven. Dit in tegenstelling tot vaak gelezen commentaren waarbij het model centraal komt te staan.

ciao

Comment

Foto 1 geniet hier duidelijk mijn voorkeur. Die is bijna perfect (zonder hemdje en uitstekend tipje zou hij m.i. nog beter zijn). Sommigen zullen liever nog minder zien, maar zoals zij daar staat, vind ik dat zij net op de grens van herkenbaarheid zit, en dat is m.i. het juiste er aan.

Foto 2 vind ik ook een leuke plaat om naar te kijken. Het licht rechtsboven stoort mij helemaal niet, het viel me pas op nadat ik de commentaar hiervoor gelezen had.

De blik in foto 3 is een tikkeltje raar en de stukken die van het lichaam die uit de foto gaan, die kunnen nog... maar die er zo ineens in komen, zonder dat ze ergens aan vast hangen, dat stoort me wel een beetje.

Comment

Nr.1 vind ik mooi qua licht. Nr. 2 vind ik niet echt bijzonder, en die lamp werkt storend. Nr. 3 belichting is haast perfect, maar model kijkt nogal raar. Ik word er bang van.

Tip voor het model: Het wordt wellicht tijd die wenkbrauwen wat bij te werken/verzorgen en epileren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                  Tip voor het model: Het wordt wellicht tijd die wenkbrauwen wat bij te werken/verzorgen en epileren?
                  niet doen aub, de polemiek hierover is op dit forum reeds uitvoerig gevoerd

detailke? en als ik zo'n goede foto's zou kunnen maken als Natacha kan poseren, dan zou ik pas content zijn (maar da's mijn idee)

de spot op 2? heb er ook zonder , maar vond hem niet misstaan, hoewel hij wel een beetje de aandacht afleidt van het model

en 3? was een beetje benieuwd naar de reacties, was volgens mij ook een beetje apart, met die voeten die zo uit het niets komen

merci voor de comments,

grtz
                  en ewa flitsspeelgoed

Comment

Het wordt eerder tijd dat jij eens een minder grote PITA wordt, want het is ver van het 1e dat op niets slaat of ongepast is.
                    Als een model zichzelf niet kan aanvaarden met zulke dingen, dan gaat ze er ook niet mee lopen poseren hoor, maar kan je wel zo ver doordenken eigenlijk

Comment

mooi belicht nr 1

grt frank

Comment

mijn voorkeur gaat naar nr 1
                        canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
                        mijn fotosite

Comment

@JP

Ik zou me willen verontschuldigen, als mijn opmerking beledigend overkwam jegens het model. Het was totaal niet zo bedoeld, maar meer als een doodgewone-oprechte- tip.

@maGuy
                          Als een model zichzelf niet kan aanvaarden met zulke dingen, dan gaat ze er ook niet mee lopen poseren hoor, maar kan je wel zo ver doordenken eigenlijk
                          Je denkt nu dat iedereen bewust is over hun uiterlijk en voorkomen.

Comment

@JP

Ik zou me willen verontschuldigen, als mijn opmerking beledigend overkwam jegens het model. Het was totaal niet zo bedoeld, maar meer als een doodgewone-oprechte- tip.
                            aanvaard, als junior kon je't wellicht niet weten
                            maar dit concrete geval is hier reeds uitgebreid aan bod gekomen;

grtz
                            en ewa flitsspeelgoed

Comment

Nr.1 vind ik mooi qua licht. Nr. 2 vind ik niet echt bijzonder, en die lamp werkt storend. Nr. 3 belichting is haast perfect, maar model kijkt nogal raar. Ik word er bang van.

Ik zal dan ook wel een lul zijn, maar ik ben het wat betreft de wenkbrauwen er toch wel mee eens.

Het is glamourfotografie en dingen zoals puisten en overtollig haar horen er gewoon niet op thuis (tenminste niet op mijn foto's). Het model had haar wenkbrauwen naar mijn mening zeker kunnen bijwerken. Niks beledigends aan en geen overdreven reacties waard, want ze staat er verder leuk op. Ik denk dat er hier veel lelijke fotografen zijn, die dit meteen persoonlijk opvatten

Foto 3 vind ik echt helemaal niets. Qua uitdrukking en pose
                              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
                              X